Solen skiner
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Solen skiner

    Och en härlig helg väntar. I går var jag på sjukhuset och fick kortisoninjektioner i SI-lederna, det gjorde lika vedervärdigt ont som förväntat men det är lite av en mirakelspruta för nog märks det lite skillnad redan i dag. Helt vrickat att jag aldrig lär mig att gå dit tidigare, även om sprutorna är ruskiga så går det ju snabbt och funkar bra så den där lilla korta stunden man ligger och vrålar är ju egentligen en skitsak.

    Mest synd var det om hunden som tvingades åka bil, spydde ner sig själv och buren och ylade sig genom en dusch. Sen sov hon och jag resten av eftermiddagen haha.

    I morgon väntar vårfest med uppträdanden och växtbyte på sonens skola samt den obligatoriska eurovisionfesten på kvällen. Det kan väl vara så att barnen är lite mer begeistrad än vad vi vuxna är men det är ju kul att hitta på tillfällen att ses och tjöta lite. Vad ska ni göra till helgen då?
    unlearn
  2. 1
    Solen skiner Och en härlig helg väntar. I går var jag på sjukhuset och fick kortisoninjektioner i SI-lederna, det gjorde lika vedervärdigt ont som förväntat men det är lite av en mirakelspruta för nog märks det lite skillnad redan i dag. Helt vrickat att jag aldrig lär mig att gå dit tidigare, även om sprutorna är ruskiga så går det ju snabbt och funkar bra så den där lilla korta stunden man ligger och vrålar är ju egentligen en skitsak.

    Mest synd var det om hunden som tvingades åka bil, spydde ner sig själv och buren och ylade sig genom en dusch. Sen sov hon och jag resten av eftermiddagen haha.

    I morgon väntar vårfest med uppträdanden och växtbyte på sonens skola samt den obligatoriska eurovisionfesten på kvällen. Det kan väl vara så att barnen är lite mer begeistrad än vad vi vuxna är men det är ju kul att hitta på tillfällen att ses och tjöta lite. Vad ska ni göra till helgen då?
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Bra att du tog dig till sjukhuset.

    Vi far till sommarstugan ikväll och åker tillbaka imorgon. Tänkte prova att plantera ut lite tagetes
  4. 2
    Bra att du tog dig till sjukhuset.

    Vi far till sommarstugan ikväll och åker tillbaka imorgon. Tänkte prova att plantera ut lite tagetes
  5. Pyssling
    #3
    Inga planer alls i helgen, helt underbart!

    Vi kommer antagligen bara att hänga här hemma. Fast ikväll ska min man och jag gå ner till lokala restaurangen och äta, det är så härligt väder och jag blev sugen på att komma ut lite.

    Han är strax hemma från ett jobb i Jönköping som han fick dra iväg på imorse, nån maskin som hade havererat. Sen skulle han bara duscha så går vi ner sen. Det blir nog mysigt

    Hoppas din helg blir härlig!
  6. 3
    Inga planer alls i helgen, helt underbart!

    Vi kommer antagligen bara att hänga här hemma. Fast ikväll ska min man och jag gå ner till lokala restaurangen och äta, det är så härligt väder och jag blev sugen på att komma ut lite.

    Han är strax hemma från ett jobb i Jönköping som han fick dra iväg på imorse, nån maskin som hade havererat. Sen skulle han bara duscha så går vi ner sen. Det blir nog mysigt

    Hoppas din helg blir härlig!
  7. Medlem sedan
    Oct 2014
    #4
    visst är det som ett mirakel dessa sprutor. Men det gör ont, riktigt ont när man tar dem. Skönt att de gör skillnad redan i dag
    Här är maken och jag äntligen lediga samtidigt hela helgen, första helgen sen vi var på vår vårresa över en månad sen. Det går bara runt runt just nu och jag drunknar i jobb lite känns det som.
    helgen ska vi göra lite trädgårdsfix bara, inga stora planer utan bara vara tillsammans och skrutta lite. Inga kalas för barnen, inga läger att köra dem till. Riktigt skönt!
  8. 4
    visst är det som ett mirakel dessa sprutor. Men det gör ont, riktigt ont när man tar dem. Skönt att de gör skillnad redan i dag
    Här är maken och jag äntligen lediga samtidigt hela helgen, första helgen sen vi var på vår vårresa över en månad sen. Det går bara runt runt just nu och jag drunknar i jobb lite känns det som.
    helgen ska vi göra lite trädgårdsfix bara, inga stora planer utan bara vara tillsammans och skrutta lite. Inga kalas för barnen, inga läger att köra dem till. Riktigt skönt!
  9. Medlem sedan
    Nov 2015
    #5
    Vi ska på dubbeldop imorgon. Kusinbarn tvillingar som döps. Sen hoppas jag att vi får lite sol på näsan under helgen.
  10. 5
    Vi ska på dubbeldop imorgon. Kusinbarn tvillingar som döps. Sen hoppas jag att vi får lite sol på näsan under helgen.
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    Faktiskt så...

    lös solen här med idag, råkade titta ut några gånger och det verkade vara riktigt fint väder.

    I helgen händer väl egentligen ingenting, det blir mest slappa, pimpla whiskey, äta godis och hänga vid internet eller nåt. Typ same shit different helg.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  12. 6
    Faktiskt så... lös solen här med idag, råkade titta ut några gånger och det verkade vara riktigt fint väder.

    I helgen händer väl egentligen ingenting, det blir mest slappa, pimpla whiskey, äta godis och hänga vid internet eller nåt. Typ same shit different helg.
  13. Medlem sedan
    Apr 2000
    #7
    vår yngsta skall ha sin försenade födelsedagsfest i morgon. Först skall de till bounce och hoppa sig trötta. Efter det blir det middag, marängsviss, Eurovision och översovning här. Vi skall alltså förbereda litet under dagen. Söndagen är rätt oplanerad och det känns lugnt och skönt.
  14. 7
    vår yngsta skall ha sin försenade födelsedagsfest i morgon. Först skall de till bounce och hoppa sig trötta. Efter det blir det middag, marängsviss, Eurovision och översovning här. Vi skall alltså förbereda litet under dagen. Söndagen är rätt oplanerad och det känns lugnt och skönt.
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Imorgon ska vi ha lite kalas för äldsta dottern som fyllde i veckan. Sen på kvällen ska vi sitta och småtitta på melodifestivalen och tjattra
  16. 8
    Imorgon ska vi ha lite kalas för äldsta dottern som fyllde i veckan. Sen på kvällen ska vi sitta och småtitta på melodifestivalen och tjattra
  17. Medlem sedan
    Nov 1998
    #9
    Eurovision. Ska heja på Moldavien, Hey Mamma.

    Och så håller jag på med deklarationen. Alltid nåt jädra papper som man inte hittar i pappersmassorna.

    Och skriver en recension av Helena Jonsson: Sverige ser inte ut som du tror.

    Har varit i Dalby och köpt en humla.

    Stackars dig och hunden!
  18. 9
    Eurovision. Ska heja på Moldavien, Hey Mamma.

    Och så håller jag på med deklarationen. Alltid nåt jädra papper som man inte hittar i pappersmassorna.

    Och skriver en recension av Helena Jonsson: Sverige ser inte ut som du tror.

    Har varit i Dalby och köpt en humla.

    Stackars dig och hunden!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar