Still in pyjamasdag
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Still in pyjamasdag

    Så lat är jag. Vi har till och med tänt en brasa och ligger varsin soffa. Det regnar ute och vi fick ett skäl att inte städa trädgården.
    I går blev det middag ute med goda vänner på fin restaurang och även om det inte blev så sent var jag trött i morse. Har en hög artiklar att läsa o få in i min uppsats. Ska bara tänka lite innan....o kaske resa hjärnan med en film.
  2. 1
    Still in pyjamasdag Så lat är jag. Vi har till och med tänt en brasa och ligger varsin soffa. Det regnar ute och vi fick ett skäl att inte städa trädgården.
    I går blev det middag ute med goda vänner på fin restaurang och även om det inte blev så sent var jag trött i morse. Har en hög artiklar att läsa o få in i min uppsats. Ska bara tänka lite innan....o kaske resa hjärnan med en film.
  3. Pyssling
    #2
    Pyjamas och soffläge här också, skön söndag! Vi trängs iofs i samma soffa och försöker surfa sommarsemesterinspiration men halkar hela tiden in på andra saker

    20-årig bröllopsdag i juli och vi skulle vilja åka tillbaka till Paris, där vi gifte oss, samtidigt vill vi spendera sommarledighet med diverse barn och barnbarn, som naturligtvis allihop har semester precis då.

    Vi får väl se hur vi ihop det

    Hoppas att du hittar en bra film att rensa hjärnan med!
  4. 2
    Pyjamas och soffläge här också, skön söndag! Vi trängs iofs i samma soffa och försöker surfa sommarsemesterinspiration men halkar hela tiden in på andra saker

    20-årig bröllopsdag i juli och vi skulle vilja åka tillbaka till Paris, där vi gifte oss, samtidigt vill vi spendera sommarledighet med diverse barn och barnbarn, som naturligtvis allihop har semester precis då.

    Vi får väl se hur vi ihop det

    Hoppas att du hittar en bra film att rensa hjärnan med!
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3
    röstar på Paris! Kan liksom aldrig vara fel och jag upptäckte denna underbara stad rätt sent i livet. Annars hade jag nog bott där! Vi drömmer om att bo där några månader när vi säljer huset i en framtid.
    Kan ni inte ta en långweekend i Paris och sen vara med familjen hemma.
  6. 3
    röstar på Paris! Kan liksom aldrig vara fel och jag upptäckte denna underbara stad rätt sent i livet. Annars hade jag nog bott där! Vi drömmer om att bo där några månader när vi säljer huset i en framtid.
    Kan ni inte ta en långweekend i Paris och sen vara med familjen hemma.
  7. Pyssling
    #4
    Visst är det en härlig stad!

    Vi hade det rätt turbulent när vi träffades, min man och jag, han var gift och rätt mycket äldre och vi fick vårt första gemensamma barn medans vi ännu inte hade ett officiellt förhållande och han var fortfarande gift och allt var superstruligt.

    Under den perioden pratade vi ofta om att vi skulle bara dra från allt strul, sticka till Paris och gifta oss. Ingen av oss hade ens varit där, men när vi väl skulle gifta oss, sent omsider, så var ju så klart Paris det naturliga valet
    Underbar stad när vi väl kom dit
    Förstår er dröm, vi skulle också gärna bosätta oss där ett tag!

    Det lutar väl åt att vi gör som du föreslog, några dagar där och sen hem för att umgås med barn o barnbarn!
  8. 4
    Visst är det en härlig stad!

    Vi hade det rätt turbulent när vi träffades, min man och jag, han var gift och rätt mycket äldre och vi fick vårt första gemensamma barn medans vi ännu inte hade ett officiellt förhållande och han var fortfarande gift och allt var superstruligt.

    Under den perioden pratade vi ofta om att vi skulle bara dra från allt strul, sticka till Paris och gifta oss. Ingen av oss hade ens varit där, men när vi väl skulle gifta oss, sent omsider, så var ju så klart Paris det naturliga valet
    Underbar stad när vi väl kom dit
    Förstår er dröm, vi skulle också gärna bosätta oss där ett tag!

    Det lutar väl åt att vi gör som du föreslog, några dagar där och sen hem för att umgås med barn o barnbarn!
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #5
    Här var det strålande sol och en riktig försommarkänning. Själv tillbringade jag förmiddagen med att vara hästvakt när min systerdotter tränade terränghoppning, någonstans i mörkaste Skåne
  10. 5
    Här var det strålande sol och en riktig försommarkänning. Själv tillbringade jag förmiddagen med att vara hästvakt när min systerdotter tränade terränghoppning, någonstans i mörkaste Skåne
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    Gör inte mycket här heller...

    ligger mest och glor eller dumsurfar. Idag är man ju åter i kolgruvan men nu är det bara fyra dagar kvar till helg.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  12. 6
    Gör inte mycket här heller... ligger mest och glor eller dumsurfar. Idag är man ju åter i kolgruvan men nu är det bara fyra dagar kvar till helg.
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7
    Även här var det pyjamas både lördag och söndag dock tillsammans med feberfrossa. Idag har jag fått på kläder och var iväg och handlade sedan hamnade jag i soffan igen och var slut. Nu slappa i soffan vid elden.
  14. 7
    Även här var det pyjamas både lördag och söndag dock tillsammans med feberfrossa. Idag har jag fått på kläder och var iväg och handlade sedan hamnade jag i soffan igen och var slut. Nu slappa i soffan vid elden.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar