Ang. info!
Träffas där ni bor
  1. Medlem sedan
    Jul 2017
    #1

    Ang. info!

    Jag heter Mia är född på 70 - talet så i år blir jag 47 år. Nästan så man undrar vart alla åren tagit vägen. Söker seriösa vänner att träffas och umgås och lära känna varandra.
    Jag lever med min man på landet i Småland. Vi har två gemensamma barn men dom är tonåriga. Jag är hemma om dagarna med sjukersättning. Men dagarna dom går i alla fall. Jag sköter hemmet, är ute och promenerar och handarbetar. Stickar mest men händer också att jag måla m.m.
    Min blogg handlar mycket om min vardag, mina bekymmer, tankar, månde, psykiska besvär m.m.
    Välkommen till mig!
    Vill du/ni mejla mig är min adress: [email protected]
  2. 1
    Ang. info! Jag heter Mia är född på 70 - talet så i år blir jag 47 år. Nästan så man undrar vart alla åren tagit vägen. Söker seriösa vänner att träffas och umgås och lära känna varandra.
    Jag lever med min man på landet i Småland. Vi har två gemensamma barn men dom är tonåriga. Jag är hemma om dagarna med sjukersättning. Men dagarna dom går i alla fall. Jag sköter hemmet, är ute och promenerar och handarbetar. Stickar mest men händer också att jag måla m.m.
    Min blogg handlar mycket om min vardag, mina bekymmer, tankar, månde, psykiska besvär m.m.
    Välkommen till mig!
    Vill du/ni mejla mig är min adress: [email protected]
  3. Medlem sedan
    Dec 2023
    #2
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar