Gula flytningar efter skrapning?
Abort
  1. Anonym
    #1

    Gula flytningar efter skrapning?

    Hejsan! Gjorde en kirurgisk abort för 1 1/2 månad sedan i vecka 9, själva ingreppet gick smärtfritt till förutom det psykiska då.. Till min fundering, har inte blött någonting efter ingreppet, i början rikliga gula flytningar som krävde binda, och nu mot slutet bara trosskydd till att det avtog helt. Luktade som varvätska första veckorna men sen inget mer, har inte haft någon smärta eller feber, bara oro kring om det jag haft är normalt? I torsdags kom mensen men har inte blött särskilt mycket, den måste väl bara få ställa tillbaka sig efter allt antar jag, har dock haft ganska jobbig mensvärk. Hoppas någon där ute kan lugna mig lite, är så orolig över att jag inte haft någon blödning efter skrapning utan bara gulslemmiga flytningar som nu förvisso försvunnit.. måste man just blöda efter skrapning?
  2. 1
    Gula flytningar efter skrapning? Hejsan! Gjorde en kirurgisk abort för 1 1/2 månad sedan i vecka 9, själva ingreppet gick smärtfritt till förutom det psykiska då.. Till min fundering, har inte blött någonting efter ingreppet, i början rikliga gula flytningar som krävde binda, och nu mot slutet bara trosskydd till att det avtog helt. Luktade som varvätska första veckorna men sen inget mer, har inte haft någon smärta eller feber, bara oro kring om det jag haft är normalt? I torsdags kom mensen men har inte blött särskilt mycket, den måste väl bara få ställa tillbaka sig efter allt antar jag, har dock haft ganska jobbig mensvärk. Hoppas någon där ute kan lugna mig lite, är så orolig över att jag inte haft någon blödning efter skrapning utan bara gulslemmiga flytningar som nu förvisso försvunnit.. måste man just blöda efter skrapning?
  3. Anonym
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
    Hejsan! Gjorde en kirurgisk abort för 1 1/2 månad sedan i vecka 9, själva ingreppet gick smärtfritt till förutom det psykiska då.. Till min fundering, har inte blött någonting efter ingreppet, i början rikliga gula flytningar som krävde binda, och nu mot slutet bara trosskydd till att det avtog helt. Luktade som varvätska första veckorna men sen inget mer, har inte haft någon smärta eller feber, bara oro kring om det jag haft är normalt? I torsdags kom mensen men har inte blött särskilt mycket, den måste väl bara få ställa tillbaka sig efter allt antar jag, har dock haft ganska jobbig mensvärk. Hoppas någon där ute kan lugna mig lite, är så orolig över att jag inte haft någon blödning efter skrapning utan bara gulslemmiga flytningar som nu förvisso försvunnit.. måste man just blöda efter skrapning?
    Ingen?..
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
    Hejsan! Gjorde en kirurgisk abort för 1 1/2 månad sedan i vecka 9, själva ingreppet gick smärtfritt till förutom det psykiska då.. Till min fundering, har inte blött någonting efter ingreppet, i början rikliga gula flytningar som krävde binda, och nu mot slutet bara trosskydd till att det avtog helt. Luktade som varvätska första veckorna men sen inget mer, har inte haft någon smärta eller feber, bara oro kring om det jag haft är normalt? I torsdags kom mensen men har inte blött särskilt mycket, den måste väl bara få ställa tillbaka sig efter allt antar jag, har dock haft ganska jobbig mensvärk. Hoppas någon där ute kan lugna mig lite, är så orolig över att jag inte haft någon blödning efter skrapning utan bara gulslemmiga flytningar som nu förvisso försvunnit.. måste man just blöda efter skrapning?
    Ingen?..
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar