januari-februari mammor 2018 (Sthlm)
Januaribarn 2018
  1. Medlem sedan
    Jul 2015
    #1

    januari-februari mammor 2018 (Sthlm)

    Hej

    Jag heter Vicky och väntar mitt andra barn i slutet av januari 2018. Jag är 37 år, bor på Södermalm med min dotter på snart 2 år samt min man.

    Jag önskar starta en mammagrupp för oss som har BF januari eller februari 2018. Min tanke är att kunna följa varandra under graviditeten och träffas när våra bebisar är födda.
  2. 1
    januari-februari mammor 2018 (Sthlm) Hej

    Jag heter Vicky och väntar mitt andra barn i slutet av januari 2018. Jag är 37 år, bor på Södermalm med min dotter på snart 2 år samt min man.

    Jag önskar starta en mammagrupp för oss som har BF januari eller februari 2018. Min tanke är att kunna följa varandra under graviditeten och träffas när våra bebisar är födda.
  3. BF2018016
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Vicky09 Visa inlägg
    Hej

    Jag heter Vicky och väntar mitt andra barn i slutet av januari 2018. Jag är 37 år, bor på Södermalm med min dotter på snart 2 år samt min man.

    Jag önskar starta en mammagrupp för oss som har BF januari eller februari 2018. Min tanke är att kunna följa varandra under graviditeten och träffas när våra bebisar är födda.
    Hej
    Bra initiativ!
    Är 34 år, väntar vårt första barn och bor i Hägersten. Går på mvc på Söder.
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Vicky09 Visa inlägg
    Hej

    Jag heter Vicky och väntar mitt andra barn i slutet av januari 2018. Jag är 37 år, bor på Södermalm med min dotter på snart 2 år samt min man.

    Jag önskar starta en mammagrupp för oss som har BF januari eller februari 2018. Min tanke är att kunna följa varandra under graviditeten och träffas när våra bebisar är födda.
    Hej
    Bra initiativ!
    Är 34 år, väntar vårt första barn och bor i Hägersten. Går på mvc på Söder.
  5. Medlem sedan
    Aug 2017
    #3
    Hej Vicky,

    Vad kul. Jag är gärna med Jag heter Nicole, är 30 år, bor i Solna och väntar mitt första barn i början på januari.
  6. 3
    Hej Vicky,

    Vad kul. Jag är gärna med Jag heter Nicole, är 30 år, bor i Solna och väntar mitt första barn i början på januari.
  7. Medlem sedan
    Aug 2017
    #4
    Hejsan.
    Jag är helt ny på det här, hittade hit genom att registrera mig för gratis babypaket. Bor mellan Solna och Danderyd, är 30 (ok snarare 31) och väntar mitt första barn!

    Kul idé Vicky!
  8. 4
    Hejsan.
    Jag är helt ny på det här, hittade hit genom att registrera mig för gratis babypaket. Bor mellan Solna och Danderyd, är 30 (ok snarare 31) och väntar mitt första barn!

    Kul idé Vicky!
  9. Medlem sedan
    Jul 2015
    #5
    Hej, så trevligt!

    Det blir enklast att hålla kontakten via Facebook. Jag tänkte skapa en stängd Facebook grupp och behöver era FB-namn för att kunna lägga till er i gruppen.

    Ska bli skoj att höras vidare!
    Vicky
  10. 5
    Hej, så trevligt!

    Det blir enklast att hålla kontakten via Facebook. Jag tänkte skapa en stängd Facebook grupp och behöver era FB-namn för att kunna lägga till er i gruppen.

    Ska bli skoj att höras vidare!
    Vicky
  11. Medlem sedan
    Jul 2015
    #6
    Jag tänkte skapa en stängd Facebook grupp och behöver era FB-namn för att kunna lägga till er i gruppen.
  12. 6
    Jag tänkte skapa en stängd Facebook grupp och behöver era FB-namn för att kunna lägga till er i gruppen.
  13. Medlem sedan
    Jul 2015
    #7
    Hej, så trevligt!

    Det blir enklast att hålla kontakten via Facebook. Jag tänkte skapa en stängd Facebook grupp och behöver era FB-namn för att kunna lägga till er i gruppen.

    Ska bli skoj att höras vidare!
  14. 7
    Hej, så trevligt!

    Det blir enklast att hålla kontakten via Facebook. Jag tänkte skapa en stängd Facebook grupp och behöver era FB-namn för att kunna lägga till er i gruppen.

    Ska bli skoj att höras vidare!
  15. Medlem sedan
    Aug 2017
    #8
    Hej,
    hittade hit efter jag googlade "gravidgrupper".
    Jag fyller snart 34, bor på Södermalm och väntar mitt första barn i början av februari. Men jag har en bonusdottern som är 7år gammal. Hoppas ni har fortfarande plats för mig. Det blir skoj!
  16. 8
    Hej,
    hittade hit efter jag googlade "gravidgrupper".
    Jag fyller snart 34, bor på Södermalm och väntar mitt första barn i början av februari. Men jag har en bonusdottern som är 7år gammal. Hoppas ni har fortfarande plats för mig. Det blir skoj!
  17. Medlem sedan
    Aug 2017
    #9
    Hej,

    Jag heter Magdalena och väntar mitt andra barn i januari 2018.
    Jag bor på Kungsholmen och tycker det vore kul att träffa mammor med BF i Jan/feb i stockholms området.
  18. 9
    Hej,

    Jag heter Magdalena och väntar mitt andra barn i januari 2018.
    Jag bor på Kungsholmen och tycker det vore kul att träffa mammor med BF i Jan/feb i stockholms området.
  19. Medlem sedan
    Aug 2017
    #10
    Hej igen,

    jag är gärna med i FB gruppen
  20. 10
    Hej igen,

    jag är gärna med i FB gruppen
  21. Medlem sedan
    Aug 2017
    #11
    Hej,
    Denise heter jag. Jag är 33år. Väntar min sambos o mitt 1a barn. RUL på måndag och lite (läs mycket) nervös och förväntansfull.
    Vi är boendes i Stockholm/Hägersten.
    Jag är gärna med i Facebook-grupp
    Denise Holgerman på fb.

    Mvh
    Denise
  22. 11
    Hej,
    Denise heter jag. Jag är 33år. Väntar min sambos o mitt 1a barn. RUL på måndag och lite (läs mycket) nervös och förväntansfull.
    Vi är boendes i Stockholm/Hägersten.
    Jag är gärna med i Facebook-grupp
    Denise Holgerman på fb.

    Mvh
    Denise
  23. Medlem sedan
    Jul 2015
    #12
    Skoj att fler är intresserade! Jag behöver era FB- namn eller leta upp Facebooksidan
    "Januari- februari mammor 2018 (Sthlm)" så lägger jag till er.

    Varma hälsningar Vicky
  24. 12
    Skoj att fler är intresserade! Jag behöver era FB- namn eller leta upp Facebooksidan
    "Januari- februari mammor 2018 (Sthlm)" så lägger jag till er.

    Varma hälsningar Vicky
  25. Medlem sedan
    Sep 2017
    #13
    hej!
    Mitt namn är Jessica är 26, jag o min sambo väntar vårt första barn i mitten av februari. Kul grupp, jag börjar gärna följa er på fb så man har lite folk i närheten att dela av dig med!
  26. 13
    hej!
    Mitt namn är Jessica är 26, jag o min sambo väntar vårt första barn i mitten av februari. Kul grupp, jag börjar gärna följa er på fb så man har lite folk i närheten att dela av dig med!
  27. Medlem sedan
    Aug 2017
    #14
    Hej! Jag bor i Hägersten, är 30 år och väntar mitt första barn i januari. Om det fortfarande finns möjlighet att gå med i FB-gruppen så gör jag gärna det. Heter Sanna Olofsson (mail [email protected]). 😊
  28. 14
    Hej! Jag bor i Hägersten, är 30 år och väntar mitt första barn i januari. Om det fortfarande finns möjlighet att gå med i FB-gruppen så gör jag gärna det. Heter Sanna Olofsson (mail [email protected]). 😊
  29. Medlem sedan
    Aug 2017
    #15
    Hej Vicky,
    hittar inte rätt grupp, kan du lägga till mig ?
    Magdalena Magdis heter jag på FB
  30. 15
    Hej Vicky,
    hittar inte rätt grupp, kan du lägga till mig ?
    Magdalena Magdis heter jag på FB
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar