Hallux Valgus-operation?
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Hallux Valgus-operation?

    Hej!

    Undrar om ni ha tips på läkare som utför hallux valgus-operation med bra resultat och är ansluten till Försäkringkassan?

    Genomgick en sådan operation för 13 år sedan och läkaren som utförde operationen är inte längre ansluten, vilket gör att det blir väldigt dyrt.

    Tack på förhand!
  2. 1
    Hallux Valgus-operation? Hej!

    Undrar om ni ha tips på läkare som utför hallux valgus-operation med bra resultat och är ansluten till Försäkringkassan?

    Genomgick en sådan operation för 13 år sedan och läkaren som utförde operationen är inte längre ansluten, vilket gör att det blir väldigt dyrt.

    Tack på förhand!
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Kan du inte gå via vårdcentral/ortoped vid din vanliga landsting?
  4. 2
    Kan du inte gå via vårdcentral/ortoped vid din vanliga landsting?
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    Tack för svar! Tänkte inte ens på det (konstigt nog) - ska kolla!
  6. 3
    Tack för svar! Tänkte inte ens på det (konstigt nog) - ska kolla!
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4
    I mitt landsting finns det egenremiss till alla mottagningar på sjukhuset. På det viset fick jag hjälp att steloperera min tå då vårdcentralen bara undrade om jag åt värktabletter för min värkande tå utan brosk...
  8. 4
    I mitt landsting finns det egenremiss till alla mottagningar på sjukhuset. På det viset fick jag hjälp att steloperera min tå då vårdcentralen bara undrade om jag åt värktabletter för min värkande tå utan brosk...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar