Är lättad
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Är lättad

    Min väninna i Karibien var på rätt ställe när Irma slog till, på amerikanska fastlandet. Stormens öga passerade deras hus med några mils marginal. Deras hus står kvar, deras husdjur mår bra och min väninna mår bra.
    Hon har även haft kontakt med svenska myndigheter (som skickade mail till henne) att hon är i säkerhet
  2. 1
    Är lättad Min väninna i Karibien var på rätt ställe när Irma slog till, på amerikanska fastlandet. Stormens öga passerade deras hus med några mils marginal. Deras hus står kvar, deras husdjur mår bra och min väninna mår bra.
    Hon har även haft kontakt med svenska myndigheter (som skickade mail till henne) att hon är i säkerhet
  3. Medlem sedan
    Oct 2015
    #2
    Skönt!
  4. 2
    Skönt!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Så skönt.
  6. 3
    Så skönt.
  7. Medlem sedan
    Nov 2000
    #4
    Vad skönt!! Så fruktansvärt otäckt och obehagligt när det händer sådana saker..... men är så oerhört liten och sårbar. Gott att din väninna mår bra!
  8. 4
    Vad skönt!! Så fruktansvärt otäckt och obehagligt när det händer sådana saker..... men är så oerhört liten och sårbar. Gott att din väninna mår bra!
  9. Medlem sedan
    Oct 2014
    #5
    Så skönt ! Det är verkligen inget litet dåligt väder de har drabbats av !
    Mina vänner i Florida har flytt uppåt landet och de vet inget vad de har kvar efter detta. Minns hur det såg ut en vinter ( 98) när vi kom till the keys i december och det finns stora spår efter orkaner. Då var det inget jämfört med denna.
    Öarna i karribien är hårt drabbade och jag tänker mycket på dem som jag kände och bodde hos när jag jobbade där en vinter. Skönt att din väninna mår bra. Var i Västindien bor hon ?
  10. 5
    Så skönt ! Det är verkligen inget litet dåligt väder de har drabbats av !
    Mina vänner i Florida har flytt uppåt landet och de vet inget vad de har kvar efter detta. Minns hur det såg ut en vinter ( 98) när vi kom till the keys i december och det finns stora spår efter orkaner. Då var det inget jämfört med denna.
    Öarna i karribien är hårt drabbade och jag tänker mycket på dem som jag kände och bodde hos när jag jobbade där en vinter. Skönt att din väninna mår bra. Var i Västindien bor hon ?
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Det där är så hemskt. Vilken lättnad att de var på rätt ställe och att det inte är nån fara med dem. Vädrets makter är ju inte nåt vi kan styra över och det är så hemskt att inte veta hur utgången och förödelsen blir.
  12. 6
    Det där är så hemskt. Vilken lättnad att de var på rätt ställe och att det inte är nån fara med dem. Vädrets makter är ju inte nåt vi kan styra över och det är så hemskt att inte veta hur utgången och förödelsen blir.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar