Nyfikna på stora oväder?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Nyfikna på stora oväder?

    I dessa dagar med all rapportering kring orkanen Irma kan det vara litet kul att se hur ovädren rör sig i realtid. Ingen talar t.ex. om den storm som håller på att dra in över Filippinerna...

    Om ni går ni på Google maps, växlar till satellitbild och zoomar ut kommer vädersystemen att synas så småningom. Just nu ser jag t.ex. att Irma har dragit in över land och ögat är inte längre synligt.

    Notera dock att det inte fungerar på Internet Explorer, däremot fungerar det på Googles egen läsare Chrome!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Nyfikna på stora oväder? I dessa dagar med all rapportering kring orkanen Irma kan det vara litet kul att se hur ovädren rör sig i realtid. Ingen talar t.ex. om den storm som håller på att dra in över Filippinerna...

    Om ni går ni på Google maps, växlar till satellitbild och zoomar ut kommer vädersystemen att synas så småningom. Just nu ser jag t.ex. att Irma har dragit in över land och ögat är inte längre synligt.

    Notera dock att det inte fungerar på Internet Explorer, däremot fungerar det på Googles egen läsare Chrome!
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #2
    Det räcker med rapporter jag fått från väninnan i området .

    De är utan el, men mår bra.
  4. 2
    Det räcker med rapporter jag fått från väninnan i området .

    De är utan el, men mår bra.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar