sen i utvecklingen .
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    sen i utvecklingen .

    Jag har en liten tjej som är 17 månader född v 34+4. (3 April 2016)
    Hon kan inte prata inte härma ljud inte jollra.
    (Hörsel godkänd på BB . Hörsel Test ska göras på öron under narkos)
    Hon kan inte gå . Kan knappt sitta utan o stötta sig.
    Hon kan inte vinka peka klappa händer bygga klossar .

    Även bvc anser att hon avviker därför har utredning startat . Vi ska blå göra MR och DNA mm .
    Jag är väldigt orolig för vad de är . Kommer nog inte få svar på ett tag . Någon med likande erfarenhet? Som vill dela med sig?
  2. 1
    sen i utvecklingen . Jag har en liten tjej som är 17 månader född v 34+4. (3 April 2016)
    Hon kan inte prata inte härma ljud inte jollra.
    (Hörsel godkänd på BB . Hörsel Test ska göras på öron under narkos)
    Hon kan inte gå . Kan knappt sitta utan o stötta sig.
    Hon kan inte vinka peka klappa händer bygga klossar .

    Även bvc anser att hon avviker därför har utredning startat . Vi ska blå göra MR och DNA mm .
    Jag är väldigt orolig för vad de är . Kommer nog inte få svar på ett tag . Någon med likande erfarenhet? Som vill dela med sig?
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Ingen ��?
  4. 2
    Ingen ��?
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Bra att de utreder

    Något verkar ju inte vara helt rätt så det låter bra att de skall utreda. Sedan vad det kan vara är omöjligt för oss att en gissa.

    Jag har en grabb som var sen i utvecklingen men på ett annat sätt och hans problem är knappast tillämpliga för din del. Det är klart att det är lätt för dig att måla upp de mest hemska scenarier men det hjälper dig inte att ta ut olyckor i förskott. När ni väl vet vad det handlar om vet ni också hur ni kan förhålla er till det.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Bra att de utreder Något verkar ju inte vara helt rätt så det låter bra att de skall utreda. Sedan vad det kan vara är omöjligt för oss att en gissa.

    Jag har en grabb som var sen i utvecklingen men på ett annat sätt och hans problem är knappast tillämpliga för din del. Det är klart att det är lätt för dig att måla upp de mest hemska scenarier men det hjälper dig inte att ta ut olyckor i förskott. När ni väl vet vad det handlar om vet ni också hur ni kan förhålla er till det.
  7. Medlem sedan
    Jan 2010
    #4
    Puff
  8. 4
    Puff
  9. Medlem sedan
    Jan 2010
    #5
    Puff igen. Är de bara ja med försenat barn här?
  10. 5
    Puff igen. Är de bara ja med försenat barn här?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar