Nidation eller inte?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2017
    #1

    Nidation eller inte?

    Hej! La ut tidigare angående nidblödning, då jag nu inser att jag glömde lägga ut mensen så kanske det blev svårare att svara, i vilket fall, ingen koll på äl, mensens första dag i juli var den 9-16 sen i Augusti 16-22. Och i lördags fick jag en ljusbrunsliknande flytning/blödning. Men inget färskt blod. (Ursäktar om det är för mycket i detalj!!) då jag har fått missfall en gång förut utan nidationsblödning eller har några andra barn så är min fundering på om detta är/var en sådan blödning och om jag kan förvänta mig att plussa inom någon dag/vecka eller om detta var en kortvarig mens? Hoppas dock på nidationsblödning då vi har försökt skaffa barn i ett halvår utan något resultat och då är även vitamin och omega 3 tabletter prövade!
    Tacksam om någon kan svara på min fråga! ☺️
  2. 1
    Nidation eller inte? Hej! La ut tidigare angående nidblödning, då jag nu inser att jag glömde lägga ut mensen så kanske det blev svårare att svara, i vilket fall, ingen koll på äl, mensens första dag i juli var den 9-16 sen i Augusti 16-22. Och i lördags fick jag en ljusbrunsliknande flytning/blödning. Men inget färskt blod. (Ursäktar om det är för mycket i detalj!!) då jag har fått missfall en gång förut utan nidationsblödning eller har några andra barn så är min fundering på om detta är/var en sådan blödning och om jag kan förvänta mig att plussa inom någon dag/vecka eller om detta var en kortvarig mens? Hoppas dock på nidationsblödning då vi har försökt skaffa barn i ett halvår utan något resultat och då är även vitamin och omega 3 tabletter prövade!
    Tacksam om någon kan svara på min fråga! ☺️
  3. Anonym
    #2
    Hej!

    Är i samma sits som dig. Hade beräknad menstruation Torsdag den 19. Men fick brunaktig flytning, samt blödning i en & en halv dag. Testat neg, (Kanske för tidigt att se ännu). Hoppas innerligt att det är en graviditet, men rädd för att kroppen spelar mig ett spratt.
    Men konstigt om menstruationen efter 14 år med menstruation, helt plötsligt börjar kortas ned i dagar Eller hur?

    Håller tummar & tår för att vi båda plussar inom kort!
  4. 2
    Hej!

    Är i samma sits som dig. Hade beräknad menstruation Torsdag den 19. Men fick brunaktig flytning, samt blödning i en & en halv dag. Testat neg, (Kanske för tidigt att se ännu). Hoppas innerligt att det är en graviditet, men rädd för att kroppen spelar mig ett spratt.
    Men konstigt om menstruationen efter 14 år med menstruation, helt plötsligt börjar kortas ned i dagar Eller hur?

    Håller tummar & tår för att vi båda plussar inom kort!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar