Ständigt kåt o sugen
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Sep 2017
    #1

    Ständigt kåt o sugen

    jag undrar om det är några mera tjejer o kvinnor här som har samma problem. Jag är sambo sedan många år tillbaka. Vi har 3 underbara barn ihop o vi trivs o har det väldigt bra ihop alla vi. Men jag har ett stort problem o det är mitt enorma sex sug. Jag är ständigt sugen o tänker på sex överallt o hela tiden. Har vilda fantasier om både män o kvinnor vill tillägga att jag är bi med.jag o min man har mycket sex o ofta kanske 3-4 ggr i veckan i snitt iallafall ibland mera men detta räcker på långa vägar inte till för mig. Jag har haft en hemlig manlig kk i flera år o även en kvinna. Kvinnan träffar jag då o då fortfarande. Ibland själv o ibland med min man. Men mitt stora problem är att jag måste onnanera väldigt väldigt ofta. Jag gör det nästan varje tillfälle jag kan komm åt. I duschen, på toan, i soffan, köket ja överallt tillomed i bilen när ja kör till jobbet ibland. Ofta när min man ser på tv går jag inn i sov rummet o gör det. Han vet om det o får veta oftast eftersom jag inte kan vara helt tyst o ibland låter en del o mycket ibland. Min fråga är det många tjejer o kvinnor här som onnanerar när ni har fast sällskap o hur ofta???? Hur ofta gör ni det som är singlar????? Har ett problem till o det är TT jag fått upp ögonen önskan o suget efter bla toa sex med kiss o bajs. Min före detta kk ville jag skulle bajsa i hans mun ofta o jag blev så jäkla kåt av detta åmdet blev han med jag hoppade ibland över toan någon eller några dagar så han fick ta emot väldigt mycket o jätte stora hårda å tjocka o långa skit korvar. Vågar jag be min man om att jag vill att han ska vara min toa??? PS jag leker ofta ed mig själv när jag är nödig o sitter på toa och leker ofta med bajset osv. Är jag knäpp eller Fins det flera???? Hör av er söker svar av alla åldrar främst tjejer o kvinnor. Mvh Helena. J
  2. 1
    Ständigt kåt o sugen jag undrar om det är några mera tjejer o kvinnor här som har samma problem. Jag är sambo sedan många år tillbaka. Vi har 3 underbara barn ihop o vi trivs o har det väldigt bra ihop alla vi. Men jag har ett stort problem o det är mitt enorma sex sug. Jag är ständigt sugen o tänker på sex överallt o hela tiden. Har vilda fantasier om både män o kvinnor vill tillägga att jag är bi med.jag o min man har mycket sex o ofta kanske 3-4 ggr i veckan i snitt iallafall ibland mera men detta räcker på långa vägar inte till för mig. Jag har haft en hemlig manlig kk i flera år o även en kvinna. Kvinnan träffar jag då o då fortfarande. Ibland själv o ibland med min man. Men mitt stora problem är att jag måste onnanera väldigt väldigt ofta. Jag gör det nästan varje tillfälle jag kan komm åt. I duschen, på toan, i soffan, köket ja överallt tillomed i bilen när ja kör till jobbet ibland. Ofta när min man ser på tv går jag inn i sov rummet o gör det. Han vet om det o får veta oftast eftersom jag inte kan vara helt tyst o ibland låter en del o mycket ibland. Min fråga är det många tjejer o kvinnor här som onnanerar när ni har fast sällskap o hur ofta???? Hur ofta gör ni det som är singlar????? Har ett problem till o det är TT jag fått upp ögonen önskan o suget efter bla toa sex med kiss o bajs. Min före detta kk ville jag skulle bajsa i hans mun ofta o jag blev så jäkla kåt av detta åmdet blev han med jag hoppade ibland över toan någon eller några dagar så han fick ta emot väldigt mycket o jätte stora hårda å tjocka o långa skit korvar. Vågar jag be min man om att jag vill att han ska vara min toa??? PS jag leker ofta ed mig själv när jag är nödig o sitter på toa och leker ofta med bajset osv. Är jag knäpp eller Fins det flera???? Hör av er söker svar av alla åldrar främst tjejer o kvinnor. Mvh Helena. J
  3. Medlem sedan
    Aug 2019
    #2
    Hej vart bor du nyfiket😊
  4. 2
    Hej vart bor du nyfiket😊
  5. Illimbius
    #3
    GÅ INTE I SEXBRUXTERAPI IAF, DETTA ÄR HELT NORMALT!
  6. 3
    GÅ INTE I SEXBRUXTERAPI IAF, DETTA ÄR HELT NORMALT!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar