Spänd mage
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Oct 2017
    #1

    Spänd mage

    Hej. Har spänd mage dygnet runt, testade pos för ca 4v sedan och sen fick jag en liten blödning och på akuten tog dom ett test och det sa ej gravid? Men blir spändare och spändare och nu kan jag inte ens knyta skorna för det tar stopp. Inga övriga fel på mig ,inget med tarmar eller nåt. Dock har jag börjat må illa igen och mensen är inte här heller, har grav symptom och allt med haha . Nån som vet nåt
  2. 1
    Spänd mage Hej. Har spänd mage dygnet runt, testade pos för ca 4v sedan och sen fick jag en liten blödning och på akuten tog dom ett test och det sa ej gravid? Men blir spändare och spändare och nu kan jag inte ens knyta skorna för det tar stopp. Inga övriga fel på mig ,inget med tarmar eller nåt. Dock har jag börjat må illa igen och mensen är inte här heller, har grav symptom och allt med haha . Nån som vet nåt
  3. Medlem sedan
    Oct 2017
    #2
    Citat Ursprungligen postat av RockabillyGirl Visa inlägg
    Hej. Har spänd mage dygnet runt, testade pos för ca 4v sedan och sen fick jag en liten blödning och på akuten tog dom ett test och det sa ej gravid? Men blir spändare och spändare och nu kan jag inte ens knyta skorna för det tar stopp. Inga övriga fel på mig ,inget med tarmar eller nåt. Dock har jag börjat må illa igen och mensen är inte här heller, har grav symptom och allt med haha . Nån som vet nåt
    tillägger att jag har väldig mage som ser ut som gravid mage
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av RockabillyGirl Visa inlägg
    Hej. Har spänd mage dygnet runt, testade pos för ca 4v sedan och sen fick jag en liten blödning och på akuten tog dom ett test och det sa ej gravid? Men blir spändare och spändare och nu kan jag inte ens knyta skorna för det tar stopp. Inga övriga fel på mig ,inget med tarmar eller nåt. Dock har jag börjat må illa igen och mensen är inte här heller, har grav symptom och allt med haha . Nån som vet nåt
    tillägger att jag har väldig mage som ser ut som gravid mage
  5. Anonym
    #3
    Mycket konstigt. Jag har hört att gravhormoner finns kvar i kroppen lång tid efter missfall. Kan det vara så att hormonerna spelar dig ett spratt, och att du fortsatt får symtom osv som om du vore fortsatt gravid?

    Jag hoppas att du är fortsatt gravid, och håller tummarna för dig <3
  6. 3
    Mycket konstigt. Jag har hört att gravhormoner finns kvar i kroppen lång tid efter missfall. Kan det vara så att hormonerna spelar dig ett spratt, och att du fortsatt får symtom osv som om du vore fortsatt gravid?

    Jag hoppas att du är fortsatt gravid, och håller tummarna för dig <3
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar