Maj-bebis
Majbarn 2018
  1. Medlem sedan
    Sep 2017
    #1

    Maj-bebis

    Hallåj,

    beräknar en lite kotte i slutet av maj om allt flyter på som det ska.
    Vet inte om någon kikar in här, det verkar finnas två maj alternativt juni-grupper, men kör här ändå

    Är i vecka 9 (8+4)
    40 år och första barnet, så håller tummarna efter tidigare missfall att detta skall gå vägen

    /LT
  2. 1
    Maj-bebis Hallåj,

    beräknar en lite kotte i slutet av maj om allt flyter på som det ska.
    Vet inte om någon kikar in här, det verkar finnas två maj alternativt juni-grupper, men kör här ändå

    Är i vecka 9 (8+4)
    40 år och första barnet, så håller tummarna efter tidigare missfall att detta skall gå vägen

    /LT
  3. Anonym
    #2
    Hej Jag hänger i andra 2018/5 gruppen och försöker sparka liv i den men går trögt
    Grattis och håller tummarna för att lilla fröet stannar.
    Jag fick mitt första barn som 36-åring och nu 10 år senare är jag gravid med nr 5 <3
    Jag har haft en hel del MF och MA på vägen så nu är det en nervös väntan på VUL så småningom
  4. 2
    Hej Jag hänger i andra 2018/5 gruppen och försöker sparka liv i den men går trögt
    Grattis och håller tummarna för att lilla fröet stannar.
    Jag fick mitt första barn som 36-åring och nu 10 år senare är jag gravid med nr 5 <3
    Jag har haft en hel del MF och MA på vägen så nu är det en nervös väntan på VUL så småningom
  5. Medlem sedan
    Sep 2017
    #3
    Nummer fem Wow, läckert!
    Jag antar jag får läsa på lite vad alla förkortningar innebär haha, detta är en helt ny värld för mig
  6. 3
    Nummer fem Wow, läckert!
    Jag antar jag får läsa på lite vad alla förkortningar innebär haha, detta är en helt ny värld för mig
  7. Anonym
    #4
    MF är missfall, ma är Missed abortion och vul är vaginalt ultraljud 😃
  8. 4
    MF är missfall, ma är Missed abortion och vul är vaginalt ultraljud 😃
  9. Anonym
    #5
    Det är väldigt dålig fart här inne så du får hoppa över till den andra gruppen Ankomst 2019/05 😃 Så kanske vi kan få lite liv i trådarna // Mirakel
  10. 5
    Det är väldigt dålig fart här inne så du får hoppa över till den andra gruppen Ankomst 2019/05 😃 Så kanske vi kan få lite liv i trådarna // Mirakel
  11. Medlem sedan
    Sep 2017
    #6
    Det låter som ett bra tips
    får kika lite på hur aktiv man själv kommer vara, just nu känns allt lite luddigt fortfarande
    men jag får hålla koll i andra gruppen med..
  12. 6
    Det låter som ett bra tips
    får kika lite på hur aktiv man själv kommer vara, just nu känns allt lite luddigt fortfarande
    men jag får hålla koll i andra gruppen med..
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar