När fN blev AFF...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    När fN blev AFF...

    Fick man söka om sitt medlemskap då, för hos mig står det att jag blev medlem 2007, och visst var jag här långt innan dess? Hm...?
  2. 1
    När fN blev AFF... Fick man söka om sitt medlemskap då, för hos mig står det att jag blev medlem 2007, och visst var jag här långt innan dess? Hm...?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Det var kanske då som ens inloggningsnamn blev ens nick? Jag kan tänka mig att många reggade om sig då.

    Själv reggade jag om mig när jag blev utkastad :-D
  4. 2
    Det var kanske då som ens inloggningsnamn blev ens nick? Jag kan tänka mig att många reggade om sig då.

    Själv reggade jag om mig när jag blev utkastad :-D
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Ja, visst var det 06 vi åkte på röven ut? Kan jag ha tjurat ett helt år då, och sen reggat om mig?
  6. 3
    Ja, visst var det 06 vi åkte på röven ut? Kan jag ha tjurat ett helt år då, och sen reggat om mig?
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Säkert *haha*

    Jag surade mest för att alla andra kunde se mina foton och sånt och jag kunde inte gå in och plocka bort dem eller ändra något.
  8. 4
    Säkert *haha*

    Jag surade mest för att alla andra kunde se mina foton och sånt och jag kunde inte gå in och plocka bort dem eller ändra något.
  9. Medlem sedan
    Nov 1998
    #5
    Ja, mitt användarnamn var upptaget av mig själv, så jag fick hitta på ett nytt.
  10. 5
    Ja, mitt användarnamn var upptaget av mig själv, så jag fick hitta på ett nytt.
  11. Medlem sedan
    Dec 2007
    #6
    Kommer ihåg att jag var ute och rodde i den gistna ekan när allt hände och jag låg glidande mitt i Blidösund och skvalpade när vi redde ut allt.
  12. 6
    Kommer ihåg att jag var ute och rodde i den gistna ekan när allt hände och jag låg glidande mitt i Blidösund och skvalpade när vi redde ut allt.
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7

    Vet inte men

    jag sa upp mitt medlemskap när man skulle uppge personnr. Efter massiv medlemsstorm så gav de upp den tanken och då reggade jag om mig. Var det i den vevan kanske.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  14. 7
    Vet inte men jag sa upp mitt medlemskap när man skulle uppge personnr. Efter massiv medlemsstorm så gav de upp den tanken och då reggade jag om mig. Var det i den vevan kanske.
  15. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #8

    Det kringgick jag

    Jag uppgav mitt personnummer till 000000-0000. Det ger rätt kontrollsiffra och de hade inte kollat så noga om siffrorna var rimliga för övrigt...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  16. 8
    Det kringgick jag Jag uppgav mitt personnummer till 000000-0000. Det ger rätt kontrollsiffra och de hade inte kollat så noga om siffrorna var rimliga för övrigt...
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9

    Ja du har...

    alltid varit klok Christopher.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  18. 9
    Ja du har... alltid varit klok Christopher.
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Jag har tydligen varit här sedan 2004 och jag har mig veterligen aldrig sökt om medlemskapet.
    Jag minns inte att det nånsin hetat FN,,,,tror det hette AFF när jag hittade hit.
  20. 10
    Jag har tydligen varit här sedan 2004 och jag har mig veterligen aldrig sökt om medlemskapet.
    Jag minns inte att det nånsin hetat FN,,,,tror det hette AFF när jag hittade hit.
  21. Medlem sedan
    Oct 2015
    #11
    Men, det behövdes inte vad jag vet. Men fanns många som blev av med medlemskapet bara sådär. För ngt saknades i medlemsprofilen.
  22. 11
    Men, det behövdes inte vad jag vet. Men fanns många som blev av med medlemskapet bara sådär. För ngt saknades i medlemsprofilen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar