Sova över hos pojkvän
Föräldraskap
  1. Medlem sedan
    Oct 2017
    #1

    Sova över hos pojkvän

    Behöver råd, min dotter har pojkvän sedan åtta månader tillbaka. För oss får hon sova hos honom, men hans mamma är helt emot översovning, och är stenhård gällande allt. Nu är hon bortrest och jag har låtit dem sova över en gång. Nu vill de göra detta igen, och mitt samvete skriker att det är fel!!! Men ändå vill jag låta dem göra det... hur ska jag göra? Hon har aldrig sagt detta till mig personligen, men jag vet ju vad hon tycker...
  2. 1
    Sova över hos pojkvän Behöver råd, min dotter har pojkvän sedan åtta månader tillbaka. För oss får hon sova hos honom, men hans mamma är helt emot översovning, och är stenhård gällande allt. Nu är hon bortrest och jag har låtit dem sova över en gång. Nu vill de göra detta igen, och mitt samvete skriker att det är fel!!! Men ändå vill jag låta dem göra det... hur ska jag göra? Hon har aldrig sagt detta till mig personligen, men jag vet ju vad hon tycker...
  3. Medlem sedan
    Dec 2017
    #2
    Hos oss är det motsatt. Min tjej på 15 hade frågat, men jag svarar Nej. Hon kräver dock underlag, men jag säger bara som det är, att det inte känns så rätt när hon är bara 15, att dem ska ligga där och experimentera. Hans föräldrar, vet jag, inte har något emot, men han är också snart 18, så då är det kanske lättare för dem. Vi är ju alla olika, och det är kul att ni är bekväma med detta, men ändå ville jag ha respekterat pojkens föräldrars ståndpunkt. På så sätt blir också enklare för ungdomar, för då vet dem vad som gäller. I grund och botten, vet vi ju alla, att vill dem ha sex, gör dem det ändå, det känns bara konstigt för mig om dem skulle ligga i hans eller hennes säng när hon bara är 15. Hur gammal är deras dotter? Kanske det är en idé å få pratat med hans föräldrar, efter som du inte vet 100 att det inte är ok för dem?
  4. 2
    Hos oss är det motsatt. Min tjej på 15 hade frågat, men jag svarar Nej. Hon kräver dock underlag, men jag säger bara som det är, att det inte känns så rätt när hon är bara 15, att dem ska ligga där och experimentera. Hans föräldrar, vet jag, inte har något emot, men han är också snart 18, så då är det kanske lättare för dem. Vi är ju alla olika, och det är kul att ni är bekväma med detta, men ändå ville jag ha respekterat pojkens föräldrars ståndpunkt. På så sätt blir också enklare för ungdomar, för då vet dem vad som gäller. I grund och botten, vet vi ju alla, att vill dem ha sex, gör dem det ändå, det känns bara konstigt för mig om dem skulle ligga i hans eller hennes säng när hon bara är 15. Hur gammal är deras dotter? Kanske det är en idé å få pratat med hans föräldrar, efter som du inte vet 100 att det inte är ok för dem?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar