Hej på er!
Jag och min sambo väntande en liten dotter nu den 29 september i år(tredje barnet) dock fick jag en virusinfektion och vi fick dessvärre avbryta graviditeten i v 19-20 nu den 7 maj i år. kändes så klart tufft men vi tog oss igenom detta.
Jag har ju varit lite halvt rädd för att bli gravid igen efter detta, och vi har inte haft en tanke på det heller. Har ju även skyddat oss osv. MEN, så kommer vi nu till den punkt att jag börjar misstänka "gravid" ändå, 😱 har två dagar kvar till beräknad menst, och har de senaste dagarna haft lotion aktiga flytningar, nu är de mer rinniga, ont i molande värk och ut i svanken, mår lite illa upp och ner, reagerar lite på starka dofter, har spänningshuvudvärk, lite ömmande i brösten ibland och är trött...
Två dagar innan beräknad mens så har jag ALLTID en dag med brun/rosa aktiga flytningar. Inget av det har jag haft än så länge, heller inga tecken på att min mens är på gång! Kan det vara en graviditet tro?!?! Senaste gången försökte vi i ett år, och ny har vi inte ens försökt...

Gjorde ett gravtest i förrgår morse men det visade negativt!
Jag är livrädd samtidigt som jag är glad och hoppas ändå på ett det kan vara en liten på gång 😍
Vad tror ni?

Massa lycka till alla ni andra som försöker 💖