Selfie case?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Selfie case?

    Har ni någon erfarenhet av detta? 😐
    Bra eller dåligt?
    Funderar på julklapp till tonårs dottern
  2. 1
    Selfie case? Har ni någon erfarenhet av detta? 😐
    Bra eller dåligt?
    Funderar på julklapp till tonårs dottern
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Vet inte ens vad det är för nåt. Och eftersom jag då är från mammut-tiden (haha fick den kommentaren från en skrattande son idag) så måste ju det betyda att det är en jättebra julklapp till en tonåring
  4. 2
    Vet inte ens vad det är för nåt. Och eftersom jag då är från mammut-tiden (haha fick den kommentaren från en skrattande son idag) så måste ju det betyda att det är en jättebra julklapp till en tonåring
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Vad är det?
  6. 3
    Vad är det?
  7. Medlem sedan
    Mar 2010
    #4
    Citat Ursprungligen postat av malojeli Visa inlägg
    Vad är det?
    Det är ett mobil skal som ska lysa upp om det är mörkt ute så selfiesen blir bra
  8. 4
    Citat Ursprungligen postat av malojeli Visa inlägg
    Vad är det?
    Det är ett mobil skal som ska lysa upp om det är mörkt ute så selfiesen blir bra
  9. Medlem sedan
    Dec 2007
    #5
    Ahaaaa!
  10. 5
    Ahaaaa!
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Ska det alltså vara i stället för blixt på de telefoner som inte har det när man vänt kameran mot sig? Annars fattar jag nog inte
  12. 6
    Ska det alltså vara i stället för blixt på de telefoner som inte har det när man vänt kameran mot sig? Annars fattar jag nog inte
  13. Medlem sedan
    Mar 2010
    #7
    Citat Ursprungligen postat av S-JJ Visa inlägg
    Ska det alltså vara i stället för blixt på de telefoner som inte har det när man vänt kameran mot sig? Annars fattar jag nog inte
    Tror det 😀
  14. 7
    Citat Ursprungligen postat av S-JJ Visa inlägg
    Ska det alltså vara i stället för blixt på de telefoner som inte har det när man vänt kameran mot sig? Annars fattar jag nog inte
    Tror det 😀
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar