Bästa gravidappen?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Nov 2017
    #1

    Bästa gravidappen?

    Hej, har ni några tips på bra appar för gravida?

    Jag använder GravidMat - Ät eller undvik (mycket bra!), och Preglife (mycket bra!)

    Har iPhone!
  2. 1
    Bästa gravidappen? Hej, har ni några tips på bra appar för gravida?

    Jag använder GravidMat - Ät eller undvik (mycket bra!), och Preglife (mycket bra!)

    Har iPhone!
  3. Medlem sedan
    Oct 2017
    #2
    Citat Ursprungligen postat av steffimamma Visa inlägg
    Hej, har ni några tips på bra appar för gravida?

    Jag använder GravidMat - Ät eller undvik (mycket bra!), och Preglife (mycket bra!)

    Har iPhone!
    Tkr preglife är bra på. Sen har jag Libero appen oxå men den är sådär...
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av steffimamma Visa inlägg
    Hej, har ni några tips på bra appar för gravida?

    Jag använder GravidMat - Ät eller undvik (mycket bra!), och Preglife (mycket bra!)

    Har iPhone!
    Tkr preglife är bra på. Sen har jag Libero appen oxå men den är sådär...
  5. Medlem sedan
    Jan 2018
    #3
    Jag har bara Preglife och tycker att den är mer än tillräcklig just nu.

    Tycker speciellt om podcasten då den kändes informativ och lugnande att lyssna på.

    Sedan är det kul att se uträkningen om hur långt gången man är i %

    och ser hela tiden fram emot att panelen för Babyns utveckling ska uppdateras.

    Känner att jag redan nu i första trimetern har en mycket bättre förståelse för vad som händer inom mig och en fin relation till min Bebis.
  6. 3
    Jag har bara Preglife och tycker att den är mer än tillräcklig just nu.

    Tycker speciellt om podcasten då den kändes informativ och lugnande att lyssna på.

    Sedan är det kul att se uträkningen om hur långt gången man är i %

    och ser hela tiden fram emot att panelen för Babyns utveckling ska uppdateras.

    Känner att jag redan nu i första trimetern har en mycket bättre förståelse för vad som händer inom mig och en fin relation till min Bebis.
  7. Medlem sedan
    Jan 2013
    #4
    PREGGERS - helt klart!!!! Ni måste testa den appen!
  8. 4
    PREGGERS - helt klart!!!! Ni måste testa den appen!
  9. Medlem sedan
    Aug 2018
    #5
    Har testat både Preglife, Preggers på min sambos telefon sen i somras men nu också Min Graviditet som också är ny, kan verkligen rekommendera Min Graviditet den har liksom mer funktioner än de andra apparna tycker jag och finns för Android också så att jag kan använda den
  10. 5
    Har testat både Preglife, Preggers på min sambos telefon sen i somras men nu också Min Graviditet som också är ny, kan verkligen rekommendera Min Graviditet den har liksom mer funktioner än de andra apparna tycker jag och finns för Android också så att jag kan använda den
  11. Medlem sedan
    Jan 2013
    #6
    Alla appar går väl att använda på android? Jag vet iaf att både Preggers och Preglife funkar på Android då min kompis har samsung.
  12. 6
    Alla appar går väl att använda på android? Jag vet iaf att både Preggers och Preglife funkar på Android då min kompis har samsung.
  13. Medlem sedan
    Aug 2018
    #7
    Har själv använt Preglife till båda mina barn och jag har inga klagomål!
    www.PysslaBoxen.se - Månatlig prenumerationsbox för barn och familjer - Komplett med pyssel och instruktioner rakt ned i brevlådan.
  14. 7
    Har själv använt Preglife till båda mina barn och jag har inga klagomål!
  15. Medlem sedan
    Apr 2018
    #8
    Jag använder Preglife och Ovia pregnancy. Ovia jämför barnets storlek med en ny frukt (eller djur om du ändrar tema) varje vecka, så man får en bättre uppfattning om storleken, man får även en uppdatering vecka för vecka precis som Preglife. Man kan även tracka sin kost, vikt, symptom, träning och humör, vilket man får lite feedback på ( ex det är helt normalt, vad kul du känner så, har du mycket besvär så kontakta läkare osv.)
    Där finns även en hel hög med artiklar om graviditet, lista över mat man bör undvika och lite annat.
  16. 8
    Jag använder Preglife och Ovia pregnancy. Ovia jämför barnets storlek med en ny frukt (eller djur om du ändrar tema) varje vecka, så man får en bättre uppfattning om storleken, man får även en uppdatering vecka för vecka precis som Preglife. Man kan även tracka sin kost, vikt, symptom, träning och humör, vilket man får lite feedback på ( ex det är helt normalt, vad kul du känner så, har du mycket besvär så kontakta läkare osv.)
    Där finns även en hel hög med artiklar om graviditet, lista över mat man bör undvika och lite annat.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar