En helg av 50-årsfirande
Ordet är fritt
  1. Pyssling
    #1

    En helg av 50-årsfirande

    I morgon fyller jag 50 år. Känns lite overkligt men så är det i alla fall. Våra ungar bor lite här och var men de kom hem hem till den här helgen allihop, så nu har jag blivit rejält firad, jag är så himla tacksam över att vi har denna hög med ungar och nu även barnbarn och att de tar sig tid att komma hem och fira mig, trots att mer än hälften av dem inte ens är mina egna ungar utan bara min mans.
    Utöver ungarna har vi haft stor hemmafest med mängder med folk och jag är sjukt tacksam här också, över alla som ville komma och fira mig Bra liv helt enkelt
  2. 1
    En helg av 50-årsfirande I morgon fyller jag 50 år. Känns lite overkligt men så är det i alla fall. Våra ungar bor lite här och var men de kom hem hem till den här helgen allihop, så nu har jag blivit rejält firad, jag är så himla tacksam över att vi har denna hög med ungar och nu även barnbarn och att de tar sig tid att komma hem och fira mig, trots att mer än hälften av dem inte ens är mina egna ungar utan bara min mans.
    Utöver ungarna har vi haft stor hemmafest med mängder med folk och jag är sjukt tacksam här också, över alla som ville komma och fira mig Bra liv helt enkelt
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Det låter som att du har haft en härligt helg och visst är det så att man uppskattar att bli firad. Jag har 5 år kvar dit. Grattis så här lite innan
  4. 2
    Det låter som att du har haft en härligt helg och visst är det så att man uppskattar att bli firad. Jag har 5 år kvar dit. Grattis så här lite innan
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3
    Låter som en underbar helg! Önskar dig även grattis!
  6. 3
    Låter som en underbar helg! Önskar dig även grattis!
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #4
    Grattis på födelsedagen och välkommen till 50+. Nu börjar den bästa tiden
  8. 4
    Grattis på födelsedagen och välkommen till 50+. Nu börjar den bästa tiden
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Grattis på 50-årsdagen Låter som att du hade en trevlig helg
  10. 5
    Grattis på 50-årsdagen Låter som att du hade en trevlig helg
  11. Medlem sedan
    Oct 2015
    #6
    Mysigt!!!
  12. 6
    Mysigt!!!
  13. Medlem sedan
    Oct 2014
    #7
    Åh vad mysigt det låter. Grattis!
  14. 7
    Åh vad mysigt det låter. Grattis!
  15. Medlem sedan
    Apr 2001
    #8
    Grattis i efterskott
  16. 8
    Grattis i efterskott
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar