Söker motståndare i TimeWise
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2017
    #1

    Söker motståndare i TimeWise

    Hej alla,

    Jag har hittat ett nytt mobilspel på App Store som är skitkul. Det är ett quiz som påminner mycket om när då då som jag tycker är grymt kul.

    Dåligt med spel så vill ha lite tufft motstånd. Heter myggan i spelet om någon vill utmana!

    https://itunes.apple.com/se/app/time...225893707?mt=8

    Mvh,

    Myggan
  2. 1
    Söker motståndare i TimeWise Hej alla,

    Jag har hittat ett nytt mobilspel på App Store som är skitkul. Det är ett quiz som påminner mycket om när då då som jag tycker är grymt kul.

    Dåligt med spel så vill ha lite tufft motstånd. Heter myggan i spelet om någon vill utmana!

    https://itunes.apple.com/se/app/time...225893707?mt=8

    Mvh,

    Myggan
  3. Christopher är inte uppkopplad
    Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Inte förtjust i onlinespel på det sättet

    Jag vill inte känna mig låst av en motståndare men har hittat ett trevligt quiz-spel på Android som heter "The Endless quiz" Där får man en motsvarighet till schackets rating-poäng beroende på om man svarar rätt eller fel på frågorna och man kommer rätt snabbt upp till en nivå där frågorna blir riktigt svåra. Det går att se hur man ligger till jämfört med andra spelare även om man inte jämför med någon specifik.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Inte förtjust i onlinespel på det sättet Jag vill inte känna mig låst av en motståndare men har hittat ett trevligt quiz-spel på Android som heter "The Endless quiz" Där får man en motsvarighet till schackets rating-poäng beroende på om man svarar rätt eller fel på frågorna och man kommer rätt snabbt upp till en nivå där frågorna blir riktigt svåra. Det går att se hur man ligger till jämfört med andra spelare även om man inte jämför med någon specifik.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar