Nyår då?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2015
    #1

    Nyår då?

    Planer?

    Vår äldste åker till Island med sin bästa vän.

    Yngste med flickvän har inga planer.

    Inte jag och maken heller....
  2. 1
    Nyår då? Planer?

    Vår äldste åker till Island med sin bästa vän.

    Yngste med flickvän har inga planer.

    Inte jag och maken heller....
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2
    Vi har inga planer än så länge. Dottern med pojkvän ska vara hos hans föräldrar, sonen lär vara kvar hos sin pappa. Sambons dotter vet jag inte vad hon ska hitta på.
  4. 2
    Vi har inga planer än så länge. Dottern med pojkvän ska vara hos hans föräldrar, sonen lär vara kvar hos sin pappa. Sambons dotter vet jag inte vad hon ska hitta på.
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Inga planer här..

    alls, som vanligt får man väl säga. Det blir mest soffläge och hänga vid datorn.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  6. 3
    Inga planer här.. alls, som vanligt får man väl säga. Det blir mest soffläge och hänga vid datorn.
  7. Medlem sedan
    Oct 2014
    #4
    Hemma själva.
    Precis som vi tycker är skönast faktiskt. God trerätters middag. Champagne och så dukar vi fint med kandelabrae och glitter.
    Bara maken jag och de två yngsta.
  8. 4
    Hemma själva.
    Precis som vi tycker är skönast faktiskt. God trerätters middag. Champagne och så dukar vi fint med kandelabrae och glitter.
    Bara maken jag och de två yngsta.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Då får ni väl slå er ihop med yngsta sonen men flickvän? Här är jag ledig och kommer att fira med två av våra absolut bästa vänner med fam.
  10. 5
    Då får ni väl slå er ihop med yngsta sonen men flickvän? Här är jag ledig och kommer att fira med två av våra absolut bästa vänner med fam.
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6
    Noll planer...

    Jag fattar inte att folk hinner planera till nyår med allt annat bestyr i december.... Men det kanske bara är jag
  12. 6
    Noll planer...

    Jag fattar inte att folk hinner planera till nyår med allt annat bestyr i december.... Men det kanske bara är jag
  13. Medlem sedan
    Oct 2015
    #7
    Var enklare när barnen gjorde saker med oss per automatik. Då kunde man planera femkamp och pyjamasparty. :P
  14. 7
    Var enklare när barnen gjorde saker med oss per automatik. Då kunde man planera femkamp och pyjamasparty. :P
  15. Medlem sedan
    Oct 2015
    #8
    Bara det känns skönt är det väl en bra plan?
  16. 8
    Bara det känns skönt är det väl en bra plan?
  17. Medlem sedan
    Oct 2015
    #9
    Ni har en plan! Så gjorde vi också alltid när barnen per automatik firade med oss. Vi har ingen tradition med större arrangemang.

    Vi ville bara ha mys och kul med barnen.
  18. 9
    Ni har en plan! Så gjorde vi också alltid när barnen per automatik firade med oss. Vi har ingen tradition med större arrangemang.

    Vi ville bara ha mys och kul med barnen.
  19. Medlem sedan
    Oct 2015
    #10
    Ja, tänker kolla läget med dem. Vet de inte är intresserade av att gå på fester med alkohol. Men just nu är det LAN här hemma hos oss. Så de är inte mottagliga än.

    Skönt med firanden där man känner varandra väl tänker jag. Hoppas ni får det roligt!
  20. 10
    Ja, tänker kolla läget med dem. Vet de inte är intresserade av att gå på fester med alkohol. Men just nu är det LAN här hemma hos oss. Så de är inte mottagliga än.

    Skönt med firanden där man känner varandra väl tänker jag. Hoppas ni får det roligt!
  21. Medlem sedan
    Oct 2015
    #11
    Verkar vara så för de flesta. Iaf i denna tråden.
  22. 11
    Verkar vara så för de flesta. Iaf i denna tråden.
  23. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #12
    Syster med man kommer över, eventuellt hennes svägerska med sambo.
    Ungdomarna vet vi inget om ännu, de är välkomna om de inte har något annat att göra, men inget som vi räknar med
  24. 12
    Syster med man kommer över, eventuellt hennes svägerska med sambo.
    Ungdomarna vet vi inget om ännu, de är välkomna om de inte har något annat att göra, men inget som vi räknar med
  25. Medlem sedan
    Feb 2000
    #13
    Vi har planer på att fira dem ihop med en familj, MEN det får bli hemma hos dem för frun i familjen orkar troligen inte vara uppe till tolvslaget. Hon har nämligen en tumör i huvudet och blir snabbt trött av det. På det har hon en bruten överarm som fortfarande smärtar henne mycket.

    Jag ska prata med mannen i familjen idag för att se om vi får ihop det. Vår familjs plan är att fixa mat som går att förbereda hemma hos oss och ta med till dem.
  26. 13
    Vi har planer på att fira dem ihop med en familj, MEN det får bli hemma hos dem för frun i familjen orkar troligen inte vara uppe till tolvslaget. Hon har nämligen en tumör i huvudet och blir snabbt trött av det. På det har hon en bruten överarm som fortfarande smärtar henne mycket.

    Jag ska prata med mannen i familjen idag för att se om vi får ihop det. Vår familjs plan är att fixa mat som går att förbereda hemma hos oss och ta med till dem.
  27. Medlem sedan
    Sep 2003
    #14
    Vi firar här hemma i lugn och ro.
    Min man jobbar på nyårsafton, går av sin jour vid 17-tiden och jag ska jobba på nyårsdagen från kl 08.
    15-åringen ska på nyårsfest hos en kompis och 19-åringen med pojkvän ska på en annan fest i närheten så de håller ett öga på lillasyster och tar med henne hem sedan.
    Eventuellt kommer äldsta dottern och hennes sambo hit och äter men de lär nog åka hem innan tolvslaget då hon är höggravid och trött.
    Så jag ser fram emot ett väldigt stillsamt firande.
  28. 14
    Vi firar här hemma i lugn och ro.
    Min man jobbar på nyårsafton, går av sin jour vid 17-tiden och jag ska jobba på nyårsdagen från kl 08.
    15-åringen ska på nyårsfest hos en kompis och 19-åringen med pojkvän ska på en annan fest i närheten så de håller ett öga på lillasyster och tar med henne hem sedan.
    Eventuellt kommer äldsta dottern och hennes sambo hit och äter men de lär nog åka hem innan tolvslaget då hon är höggravid och trött.
    Så jag ser fram emot ett väldigt stillsamt firande.
  29. Medlem sedan
    Sep 2003
    #15
    Kompisar kommer hem till oss. Blir nog ett lugnt firande.
  30. 15
    Kompisar kommer hem till oss. Blir nog ett lugnt firande.
  31. Medlem sedan
    Nov 1998
    #16
    Fyrverkerier! Bomber! Fontäner! Snurror! Rockets from Hell! Har jag inköpt.

    Feuerabend.

    Jag tänker ha en Bomb-Fest från Helvetet innan det blir förbjudet!
    Barnbarnen är eld och lågor!
    - Kommer Jävelen? frågade dottersonen.
    - Behövs inte, sa jag, det är ju Jag.
    - Oooh, visst.

    Öh, bara det inte blir regn ...
  32. 16
    Fyrverkerier! Bomber! Fontäner! Snurror! Rockets from Hell! Har jag inköpt.

    Feuerabend.

    Jag tänker ha en Bomb-Fest från Helvetet innan det blir förbjudet!
    Barnbarnen är eld och lågor!
    - Kommer Jävelen? frågade dottersonen.
    - Behövs inte, sa jag, det är ju Jag.
    - Oooh, visst.

    Öh, bara det inte blir regn ...
  33. Medlem sedan
    Oct 2015
    #17
    Låter lugnt!
  34. 17
    Låter lugnt!
  35. Medlem sedan
    Oct 2015
    #18
    Oj, lite jobbigt. Hoppas ni fick till lagom firande!
  36. 18
    Oj, lite jobbigt. Hoppas ni fick till lagom firande!
  37. Medlem sedan
    Oct 2015
    #19
    Ja, i tider med jour av och till är det väl en gåva om man får bubbla i Pommac tillsammans!
  38. 19
    Ja, i tider med jour av och till är det väl en gåva om man får bubbla i Pommac tillsammans!
  39. Medlem sedan
    Oct 2015
    #20
    Blev det?
  40. 20
    Blev det?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar