Kan man bli nekad bedövning?
Förlossning
  1. Medlem sedan
    Oct 2017
    #1

    Kan man bli nekad bedövning?

    Hej!
    Undrar om man kan bli nekad bedövning vid förlossningen om man har ett tidigare drogmissbruk?
  2. 1
    Kan man bli nekad bedövning? Hej!
    Undrar om man kan bli nekad bedövning vid förlossningen om man har ett tidigare drogmissbruk?
  3. Medlem sedan
    Jan 2022
    #2
    Jag vet inte, men det jag tänker är att epidural ju inte riktigt är samma sak, om det var epidural du tänkte på. Du blir ju inte påverkad av den utan du domnar bara i underkroppen. Min tanke är att du inte kommer bli nekad, men om du är rädd för det så skulle jag fråga barnmorskan.
  4. 2
    Jag vet inte, men det jag tänker är att epidural ju inte riktigt är samma sak, om det var epidural du tänkte på. Du blir ju inte påverkad av den utan du domnar bara i underkroppen. Min tanke är att du inte kommer bli nekad, men om du är rädd för det så skulle jag fråga barnmorskan.
  5. Medlem sedan
    Nov 2017
    #3
    Citat Ursprungligen postat av DisaElisa Visa inlägg
    Hej!
    Undrar om man kan bli nekad bedövning vid förlossningen om man har ett tidigare drogmissbruk?
    Personligen har jag inte blivit nekad smärtstillande vid någon av mina två förlossningar (fått morfin båda gånger) samt även Citodon under graviditeten trots tidigare missbruk
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av DisaElisa Visa inlägg
    Hej!
    Undrar om man kan bli nekad bedövning vid förlossningen om man har ett tidigare drogmissbruk?
    Personligen har jag inte blivit nekad smärtstillande vid någon av mina två förlossningar (fått morfin båda gånger) samt även Citodon under graviditeten trots tidigare missbruk
  7. Medlem sedan
    Mar 2021
    #4
    where i can buy albendazole powderhttps://www.albenpure.com/product/albendazole-powder/
  8. 4
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar