Så 2018, vad ser ni fram emot? - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Pyssling
    #21
    Kul med konserter, Rövsvett har man ju sett massor av gånger i sin ungdom, träffade en av bandmedlemmarna på en nostalgipunkfestival i Linköping i höstas, kul att ses igen efter alla dessa år
  2. 21
    Kul med konserter, Rövsvett har man ju sett massor av gånger i sin ungdom, träffade en av bandmedlemmarna på en nostalgipunkfestival i Linköping i höstas, kul att ses igen efter alla dessa år
  3. Pyssling
    #22
    Hoppas att det blir mest glädje i alla fall!
  4. 22
    Hoppas att det blir mest glädje i alla fall!
  5. Pyssling
    #23
    Oj, vad jobbigt med den där värken och sen inte veta om det blir bra ens. Hoppas du kan hitta balansen!
  6. 23
    Oj, vad jobbigt med den där värken och sen inte veta om det blir bra ens. Hoppas du kan hitta balansen!
  7. Pyssling
    #24
    Lycka till med företagssatsningen!
  8. 24
    Lycka till med företagssatsningen!
  9. Pyssling
    #25
    Hoppas att det blir så!
  10. 25
    Hoppas att det blir så!
  11. Pyssling
    #26
    Låter som ett löfte som är ganska lätt att hålla
  12. 26
    Låter som ett löfte som är ganska lätt att hålla
  13. Pyssling
    #27
    Men åh, grattis! Så härligt, att bli mormor är bara bäst, jag har två barnbarn, snart sex och snart tre år gamla, två små tjejer. Förstår verkligen att du ser fram emot det, det kommer säkert att bli jättemysigt
  14. 27
    Men åh, grattis! Så härligt, att bli mormor är bara bäst, jag har två barnbarn, snart sex och snart tre år gamla, två små tjejer. Förstår verkligen att du ser fram emot det, det kommer säkert att bli jättemysigt
  15. Pyssling
    #28
    Tack!

    Ja visst känner man fler och fler som drabbas av olika sjukdomar ju äldre man blir, väldigt trist! Men jag har ändå haft tur känner jag och nu verkar jag slippa fler operationer i alla fall
  16. 28
    Tack!

    Ja visst känner man fler och fler som drabbas av olika sjukdomar ju äldre man blir, väldigt trist! Men jag har ändå haft tur känner jag och nu verkar jag slippa fler operationer i alla fall
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #29
    Tack
  18. 29
    Tack
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar