Barnomsorgstaxa för hög
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Jan 2018
    #1

    Barnomsorgstaxa för hög

    Har råkat skrivit årsinkomsten för både mig och min man istället för månadsinkomst per månad...Blev ju en väldigt hög årsinkomst för oss. Finns det möjlighet att få det reglerat i efterhand? Enligt hon jag pratat med så gick det inte för jag hade anmält vi webben...Skulle det ha funkat om jag skickat in på papper? Då hade det varit " deras fel"..Vad jag kan förstå är det väldigt olika i kommunerna? Räcker det med att de skriver på deras sida att rättelse ej görs bakåt?
    Bor i Sollefteå kommun.
  2. 1
    Barnomsorgstaxa för hög Har råkat skrivit årsinkomsten för både mig och min man istället för månadsinkomst per månad...Blev ju en väldigt hög årsinkomst för oss. Finns det möjlighet att få det reglerat i efterhand? Enligt hon jag pratat med så gick det inte för jag hade anmält vi webben...Skulle det ha funkat om jag skickat in på papper? Då hade det varit " deras fel"..Vad jag kan förstå är det väldigt olika i kommunerna? Räcker det med att de skriver på deras sida att rättelse ej görs bakåt?
    Bor i Sollefteå kommun.
  3. Medlem sedan
    Feb 2020
    #2
    Med en vän hyrde de Ravon P2 för $ 13 per dag, i ungefär två och en halv vecka. Det är ett tillräckligt pris för bilen, även om det är en ekonomiklass. Stammen är riktigt liten, men vi hade några saker, allt passade https://cars-scanner.com/sv/airport/...car_rental.htm. En liten kompaktbil som är mycket bekväm att parkera eller åka genom de smala gatorna. För två platser i bilfacket kommer fyra att rymma bekvämt, även om vi inte har provat det. Jag gillade allt, tack så mycket för bilen.
  4. 2
    Med en vän hyrde de Ravon P2 för $ 13 per dag, i ungefär två och en halv vecka. Det är ett tillräckligt pris för bilen, även om det är en ekonomiklass. Stammen är riktigt liten, men vi hade några saker, allt passade https://cars-scanner.com/sv/airport/...car_rental.htm. En liten kompaktbil som är mycket bekväm att parkera eller åka genom de smala gatorna. För två platser i bilfacket kommer fyra att rymma bekvämt, även om vi inte har provat det. Jag gillade allt, tack så mycket för bilen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar