Dottern fykler år
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Dottern fykler år

    Idag för 16 år sedan föddes Klara, vår dotter. Det blir ett lite ovanligt firande. Vi ska strax väcka henne, ge några av presenterna och sedan äta frukost. Sedan är hon borta hela dagen och även större delen av söndagen. Så resten av presenter kommer ikväll ihop med maten hon valt. Sedan får det bli tårta när hon kommer hem imorgon.

    Hon ska lite middag för några kompisar nästa lördag istället så lite mer blir det. Vi har inga nära släktingar nära oss som kan komma och fira så det får blir en liten födelsedag för henne. Hennes mormor och morfar lever inte, inte farfar heller och hennes farmor bor på ett boende. Min makes och min bror bor för långt bort för att komma hit, men de grattar på annat vis.

    Hon får i alla fall en födelsedag med snö som hon önskat sig :-) Det gjorde jag också alltid när jag var liten (fyller i december).
  2. 1
    Dottern fykler år Idag för 16 år sedan föddes Klara, vår dotter. Det blir ett lite ovanligt firande. Vi ska strax väcka henne, ge några av presenterna och sedan äta frukost. Sedan är hon borta hela dagen och även större delen av söndagen. Så resten av presenter kommer ikväll ihop med maten hon valt. Sedan får det bli tårta när hon kommer hem imorgon.

    Hon ska lite middag för några kompisar nästa lördag istället så lite mer blir det. Vi har inga nära släktingar nära oss som kan komma och fira så det får blir en liten födelsedag för henne. Hennes mormor och morfar lever inte, inte farfar heller och hennes farmor bor på ett boende. Min makes och min bror bor för långt bort för att komma hit, men de grattar på annat vis.

    Hon får i alla fall en födelsedag med snö som hon önskat sig :-) Det gjorde jag också alltid när jag var liten (fyller i december).
  3. Pyssling
    #2
    Ah, sweet sixteen!

    Det blir lätt lite annorlunda firanden när barnen blir större och har en massa annat för sig. Kul med middag för kompisarna, det är väl ett perfekt sätt att fira sin sextonårsdag!

    Härligt att hon fick snö också!
  4. 2
    Ah, sweet sixteen!

    Det blir lätt lite annorlunda firanden när barnen blir större och har en massa annat för sig. Kul med middag för kompisarna, det är väl ett perfekt sätt att fira sin sextonårsdag!

    Härligt att hon fick snö också!
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3
    Nu har vi precis ätit middag och väntar på att maken ska komma hem om en stund så att han får vara med när hon öppnar sin paket.
  6. 3
    Nu har vi precis ätit middag och väntar på att maken ska komma hem om en stund så att han får vara med när hon öppnar sin paket.
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Mysigt! Grattis till dottern!
  8. 4
    Mysigt! Grattis till dottern!
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5
    Tack!
  10. 5
    Tack!
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #6
    Vi har haft små födelsedagar. Så sonen är van. Min syster bor i närheten så deras familj har kommit sedan vi flyttade söderut.

    Själv är jag uppvuxen med små födelsedagar, så jag tycker det är mysigast så.
    Stort grattis till 16-åringen
  12. 6
    Vi har haft små födelsedagar. Så sonen är van. Min syster bor i närheten så deras familj har kommit sedan vi flyttade söderut.

    Själv är jag uppvuxen med små födelsedagar, så jag tycker det är mysigast så.
    Stort grattis till 16-åringen
  13. Medlem sedan
    Feb 2000
    #7
    Tack, hon verkar nöjd med helgen. God mat och tårta, presenter och så.
    Sedan blir det ju lite på lördag när kompisarna kommer.
  14. 7
    Tack, hon verkar nöjd med helgen. God mat och tårta, presenter och så.
    Sedan blir det ju lite på lördag när kompisarna kommer.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar