Besviken
Kärlek & relationer
  1. Anonym
    #1

    Besviken

    Nu tycker ni kanske jag är superkänslig, men jag måste bara få skriva av mig lite. "Avslöjade" min sambo med att ha varit på en sån i fredags. Jag satt uppe på natten och hade lovat hämta honom vid tåget vid 22 (de skulle ut med jobbet och hade varit iväg hela dagen så han trodde han skulle komma vid den tiden). Men jag fick inte tag i honom. Han svarade konstigt på mina meddelanden och inte i telefo n. Jag blev riktigt orolig. Ni ska veta att han och jag har varit själsfränder sen vi möttes . Öppna och ärliga om allt.Därför blir jag superorolig då klockan blir 23, 24, 1, 2, 3... . Kunde inte sova en blund. Somnade väl ändå till en stund och såg kl 5 att han då var hemma. Vet inte när han kommit. Hittade ett godispapper i hallen med en logga på en strippklubb och fattade direkt. Så jag frontade honom på morgonen. Han var ångerfull.
    Nu tycker ni kanske jag är löjlig, men han var absolut den siste jag trodde skulle hamna där och mest besviken är jag att han lät mig vara så himla orolig och inte kunde höra av sig. Om han går på sånt är det absolut hans val, men det känns så jobbigt att jag verkligen inte trodde det om honom samt att han alltid varit emot det när vi diskuterat. Hör till saken att jag i mitt förra äktenskap blev så fruktansvärt sviken av otrohet så jag vet att jag är extra känslig. Det är besvikelsen som är värst.
    Jag har precis berättat för min sambo hur jag känner och han förstår mig exakt och ångrar sig så.
    Men jag är orolig för detta kommer skada vårt förhållande. Just nu är jag bara så irriterad, arg och ledsen på honom.
    Hoppas tiden läker...
  2. 1
    Besviken Nu tycker ni kanske jag är superkänslig, men jag måste bara få skriva av mig lite. "Avslöjade" min sambo med att ha varit på en sån i fredags. Jag satt uppe på natten och hade lovat hämta honom vid tåget vid 22 (de skulle ut med jobbet och hade varit iväg hela dagen så han trodde han skulle komma vid den tiden). Men jag fick inte tag i honom. Han svarade konstigt på mina meddelanden och inte i telefo n. Jag blev riktigt orolig. Ni ska veta att han och jag har varit själsfränder sen vi möttes . Öppna och ärliga om allt.Därför blir jag superorolig då klockan blir 23, 24, 1, 2, 3... . Kunde inte sova en blund. Somnade väl ändå till en stund och såg kl 5 att han då var hemma. Vet inte när han kommit. Hittade ett godispapper i hallen med en logga på en strippklubb och fattade direkt. Så jag frontade honom på morgonen. Han var ångerfull.
    Nu tycker ni kanske jag är löjlig, men han var absolut den siste jag trodde skulle hamna där och mest besviken är jag att han lät mig vara så himla orolig och inte kunde höra av sig. Om han går på sånt är det absolut hans val, men det känns så jobbigt att jag verkligen inte trodde det om honom samt att han alltid varit emot det när vi diskuterat. Hör till saken att jag i mitt förra äktenskap blev så fruktansvärt sviken av otrohet så jag vet att jag är extra känslig. Det är besvikelsen som är värst.
    Jag har precis berättat för min sambo hur jag känner och han förstår mig exakt och ångrar sig så.
    Men jag är orolig för detta kommer skada vårt förhållande. Just nu är jag bara så irriterad, arg och ledsen på honom.
    Hoppas tiden läker...
  3. Anonym
    #2

    Tillägg...

    [QUOTE=Anonym;11673896]Nu tycker ni kanske jag är superkänslig, men jag måste bara få skriva av mig lite. "Avslöjade" min sambo med att ha varit på en sån i fredags. Jag satt uppe på natten och hade lovat hämta honom vid tåget vid 22 (de skulle ut med jobbet och hade varit iväg hela dagen så han trodde han skulle komma vid den tiden). Men jag fick inte tag i honom. Han svarade konstigt på mina meddelanden och inte i telefo n. Jag blev riktigt orolig. Ni ska veta att han och jag har varit själsfränder sen vi möttes . Öppna och ärliga om allt.Därför blir jag superorolig då klockan blir 23, 24, 1, 2, 3... . Kunde inte sova en blund. Somnade väl ändå till en stund och såg kl 5 att han då var hemma. Vet inte när han kommit. Hittade ett godispapper i hallen med en logga på en strippklubb och fattade direkt. Så jag frontade honom på morgonen. Han var ångerfull.
    Nu tycker ni kanske jag är löjlig, men han var absolut den siste jag trodde skulle hamna där och mest besviken är jag att han lät mig vara så himla orolig och inte kunde höra av sig. Om han går på sånt är det absolut hans val, men det känns så jobbigt att jag verkligen inte trodde det om honom samt att han alltid varit emot det när vi diskuterat. Hör till saken att jag i mitt förra äktenskap blev så fruktansvärt sviken av otrohet så jag vet att jag är extra känslig. Det är besvikelsen som är värst.
    Jag har precis berättat för min sambo hur jag känner och han förstår mig exakt och ångrar sig så.
    Men jag är orolig för detta kommer skada vårt förhållande. Just nu är jag bara så irriterad, arg och ledsen på honom.
    Hoppas tiden läker...[
    Kan tillägga också att om vi vände på det och det var JAG som gjordeså här, hade han blivit vansinnig och reagerat precis som jag.../QUOTE]
  4. 2
    Tillägg... [QUOTE=Anonym;11673896]Nu tycker ni kanske jag är superkänslig, men jag måste bara få skriva av mig lite. "Avslöjade" min sambo med att ha varit på en sån i fredags. Jag satt uppe på natten och hade lovat hämta honom vid tåget vid 22 (de skulle ut med jobbet och hade varit iväg hela dagen så han trodde han skulle komma vid den tiden). Men jag fick inte tag i honom. Han svarade konstigt på mina meddelanden och inte i telefo n. Jag blev riktigt orolig. Ni ska veta att han och jag har varit själsfränder sen vi möttes . Öppna och ärliga om allt.Därför blir jag superorolig då klockan blir 23, 24, 1, 2, 3... . Kunde inte sova en blund. Somnade väl ändå till en stund och såg kl 5 att han då var hemma. Vet inte när han kommit. Hittade ett godispapper i hallen med en logga på en strippklubb och fattade direkt. Så jag frontade honom på morgonen. Han var ångerfull.
    Nu tycker ni kanske jag är löjlig, men han var absolut den siste jag trodde skulle hamna där och mest besviken är jag att han lät mig vara så himla orolig och inte kunde höra av sig. Om han går på sånt är det absolut hans val, men det känns så jobbigt att jag verkligen inte trodde det om honom samt att han alltid varit emot det när vi diskuterat. Hör till saken att jag i mitt förra äktenskap blev så fruktansvärt sviken av otrohet så jag vet att jag är extra känslig. Det är besvikelsen som är värst.
    Jag har precis berättat för min sambo hur jag känner och han förstår mig exakt och ångrar sig så.
    Men jag är orolig för detta kommer skada vårt förhållande. Just nu är jag bara så irriterad, arg och ledsen på honom.
    Hoppas tiden läker...[
    Kan tillägga också att om vi vände på det och det var JAG som gjordeså här, hade han blivit vansinnig och reagerat precis som jag.../QUOTE]
  5. Medlem sedan
    Mar 2018
    #3
    Jag förstår verkligen din känsla! Jag hade reagerat på samma sätt. Svårt med tillit efter det även om man vill och försöker. Om du inte hade hittat godispappret, hade han berättat ändå om du hade bett om en förklaring tror du? Lögner i ett förhållande är det värsta.
  6. 3
    Jag förstår verkligen din känsla! Jag hade reagerat på samma sätt. Svårt med tillit efter det även om man vill och försöker. Om du inte hade hittat godispappret, hade han berättat ändå om du hade bett om en förklaring tror du? Lögner i ett förhållande är det värsta.
  7. Anonym
    #4
    Usch, hoppas ni rett ut det, jag hade blivit helt ifrån mig, inte av strippklubben så mycket som av undvikandet. Kram!
  8. 4
    Usch, hoppas ni rett ut det, jag hade blivit helt ifrån mig, inte av strippklubben så mycket som av undvikandet. Kram!
  9. Anonym
    #5

    Utrett

    Hej och tack för ditt svar! Vi har pratat mkt om det och han förstår mig till fullo och ångrar sig jättejättemycket. Egentligen är det, som sagt, otroligt olikt honom, men det blev tyvärr en del alkohol och då går vettet ur... Glad påsk! Kram!
    QUOTE=Anonym;11674428]Usch, hoppas ni rett ut det, jag hade blivit helt ifrån mig, inte av strippklubben så mycket som av undvikandet. Kram![/QUOTE]
  10. 5
    Utrett Hej och tack för ditt svar! Vi har pratat mkt om det och han förstår mig till fullo och ångrar sig jättejättemycket. Egentligen är det, som sagt, otroligt olikt honom, men det blev tyvärr en del alkohol och då går vettet ur... Glad påsk! Kram!
    QUOTE=Anonym;11674428]Usch, hoppas ni rett ut det, jag hade blivit helt ifrån mig, inte av strippklubben så mycket som av undvikandet. Kram![/QUOTE]
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar