Vill ha mamma
Kärlek & relationer
  1. Medlem sedan
    Jan 2018
    #1

    Vill ha mamma

    Alltså det finns väl ingen "rätt" tråd för detta men måste börja nånstans. .. Är det omöjligt att få en mamma när man är nästan 30?? Kan inte tänka på annat jag törstar så efter moderskärlek... Nån som håller om mig länge o hårt, stryker mig över håret o ryggen. Har bott till och från med en som blivit det men vi bråkar mest och jag kan inte bo kvar med henne då hon sårat mig för mycket. Jag menar inte att jag ska bo med nån men finns det ingen 40+ kvinna som kan ta emot en yngre kvinna som sin dotter? Vet inte vad jag ska göra längtar ihjäl mig efter den ovillkorliga kärlek och närhet som bara en mamma kan ge. Vet att det låter knäppt men...
  2. 1
    Vill ha mamma Alltså det finns väl ingen "rätt" tråd för detta men måste börja nånstans. .. Är det omöjligt att få en mamma när man är nästan 30?? Kan inte tänka på annat jag törstar så efter moderskärlek... Nån som håller om mig länge o hårt, stryker mig över håret o ryggen. Har bott till och från med en som blivit det men vi bråkar mest och jag kan inte bo kvar med henne då hon sårat mig för mycket. Jag menar inte att jag ska bo med nån men finns det ingen 40+ kvinna som kan ta emot en yngre kvinna som sin dotter? Vet inte vad jag ska göra längtar ihjäl mig efter den ovillkorliga kärlek och närhet som bara en mamma kan ge. Vet att det låter knäppt men...
  3. Medlem sedan
    Dec 2023
    #2
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar