Hjälp till barnrummet
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jan 2018
    #1

    Hjälp till barnrummet

    Hej alla
    Min pojkvän och jag är gravid, och det är en liten till 29 augusti.
    Jag har redan varit i full gång och köper barnutrustning, och nu kommer jag till barnens rum. Hittills har jag köpt mest utrustning från VVS och Bad: https://www.vvsochbad.se ... Men jag har inte inspiration att göra världens bästa barnrum Jag hoppas att du kan rekommendera några sidor.
  2. 1
    Hjälp till barnrummet Hej alla
    Min pojkvän och jag är gravid, och det är en liten till 29 augusti.
    Jag har redan varit i full gång och köper barnutrustning, och nu kommer jag till barnens rum. Hittills har jag köpt mest utrustning från VVS och Bad: https://www.vvsochbad.se ... Men jag har inte inspiration att göra världens bästa barnrum Jag hoppas att du kan rekommendera några sidor.
  3. Medlem sedan
    Jan 2018
    #2
    Vad skoj!
    Tror vårt barn ska dyka upp ungefär kring samma tid som ert!

    Jag kan nog inte tipsa om någon speciell affär eller så då vi själva inte kommit speciellt långt i planeringen ( och har ganska låg budget ) men vad gäller att hitta inspiration till inredning tycker jag att Pinterest är en jätte bra resurs!

    Går lätt att söka på olika teman eller färger som man tänker sig och det dyker upp massvis av vackra bilder på barn och babyrum som dessutom länkar antingen till artiklar eller sidor där möblerna går att få tag på.

    Själv drömmer jag om ett färglatt rum med sagoskogs tema...
  4. 2
    Vad skoj!
    Tror vårt barn ska dyka upp ungefär kring samma tid som ert!

    Jag kan nog inte tipsa om någon speciell affär eller så då vi själva inte kommit speciellt långt i planeringen ( och har ganska låg budget ) men vad gäller att hitta inspiration till inredning tycker jag att Pinterest är en jätte bra resurs!

    Går lätt att söka på olika teman eller färger som man tänker sig och det dyker upp massvis av vackra bilder på barn och babyrum som dessutom länkar antingen till artiklar eller sidor där möblerna går att få tag på.

    Själv drömmer jag om ett färglatt rum med sagoskogs tema...
  5. Medlem sedan
    Mar 2022
    #3
    Hej
    Jag råkade hitta en butik med sängar för barn: wnm-group.se och jag kan säga att jag blev frestad att beställa en till mitt barn. Det var en bull's eye! Sängen är bekväm och vacker. jag rekomenderar
  6. 3
    Hej
    Jag råkade hitta en butik med sängar för barn: wnm-group.se och jag kan säga att jag blev frestad att beställa en till mitt barn. Det var en bull's eye! Sängen är bekväm och vacker. jag rekomenderar
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar