Fredag eftermiddag och enkät :) - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #21
    Och det är dom rubrikerna jag läst, jag har hittills inte läst någon rubrik att "jag får inte övertrassera (jag har lärt mig nu ) mitt konto längre".
    Det har ju varit så ett tag nu, men det är två bolag som inte hanterar detta och det var ju då rubrikerna dök upp. Stg har haft det rätt länge, och där har det fungerat felfritt (sambon upptäckte det när han skulle tanka för att par månader sedan och inte fick det, då kollade han saldot, bara ett par hundra kvar, han hade ett annat kort som han kunde använda)
  2. 21
    Och det är dom rubrikerna jag läst, jag har hittills inte läst någon rubrik att "jag får inte övertrassera (jag har lärt mig nu ) mitt konto längre".
    Det har ju varit så ett tag nu, men det är två bolag som inte hanterar detta och det var ju då rubrikerna dök upp. Stg har haft det rätt länge, och där har det fungerat felfritt (sambon upptäckte det när han skulle tanka för att par månader sedan och inte fick det, då kollade han saldot, bara ett par hundra kvar, han hade ett annat kort som han kunde använda)
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #22
    Tja, de flesta har ju tex lättare att se slalom 7 på morgonen än 02 tex.

    Eftersom vi inte kan hänga alltför mycket framför dator, mobil mm på mitt jobb är det rätt få som vet hur det gått. Hyfsat enkelt att hålla sig undan nyheter. Sen är det rätt få som tex pratar om hansdotters sjätteplats osv
  4. 22
    Tja, de flesta har ju tex lättare att se slalom 7 på morgonen än 02 tex.

    Eftersom vi inte kan hänga alltför mycket framför dator, mobil mm på mitt jobb är det rätt få som vet hur det gått. Hyfsat enkelt att hålla sig undan nyheter. Sen är det rätt få som tex pratar om hansdotters sjätteplats osv
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #23
    Jag har inte läst de rubrikerna, men jag har sett loggen med samtal från kunder...
  6. 23
    Jag har inte läst de rubrikerna, men jag har sett loggen med samtal från kunder...
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #24
    Aha
    Jag hade inte ens kunnat med att klaga på om jag hade övertrasserat kontot. Men däremot hade jag varit fly förbannad om jag upptäckt att jag hade pengar på kontot som någon hade reserverat. Nu kommer jag föra över pengar till ett annat konto innan jag tankar, av princip
  8. 24
    Aha
    Jag hade inte ens kunnat med att klaga på om jag hade övertrasserat kontot. Men däremot hade jag varit fly förbannad om jag upptäckt att jag hade pengar på kontot som någon hade reserverat. Nu kommer jag föra över pengar till ett annat konto innan jag tankar, av princip
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #25

    Beror nog på intresse

    Om man har kollegor på jobbet som är intresserade kommer det att vara hart när omöjligt att inte få reda på hur det går. Om man trots allt inte har hört något är det en stark indikator på att det inte gick så bra för Sverige.

    Om jag har lyckats hålla mig undan nyheter så att jag inte vet hur det går ser jag det gärna i efterhand men i praktiken är det svårt. Har man kollegor som är totalt ointresserade av OS är det säkert enklare.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 25
    Beror nog på intresse Om man har kollegor på jobbet som är intresserade kommer det att vara hart när omöjligt att inte få reda på hur det går. Om man trots allt inte har hört något är det en stark indikator på att det inte gick så bra för Sverige.

    Om jag har lyckats hålla mig undan nyheter så att jag inte vet hur det går ser jag det gärna i efterhand men i praktiken är det svårt. Har man kollegor som är totalt ointresserade av OS är det säkert enklare.
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #26
    finns ju arbetsplatser där möjligheterna att hänga med under arbetstid är väldigt begränsade. Alla jobbar inte på kontor framför dator
  12. 26
    finns ju arbetsplatser där möjligheterna att hänga med under arbetstid är väldigt begränsade. Alla jobbar inte på kontor framför dator
  13. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #27

    Helt rätt

    Men nu gällde det mig, mina förhållanden och varför jag inte är intresserad av Eurosport player.

    Många som inte jobbar på kontor har f.ö. radio på arbetsplatsen, som t.ex. lager eller sådana arbetsplatser.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  14. 27
    Helt rätt Men nu gällde det mig, mina förhållanden och varför jag inte är intresserad av Eurosport player.

    Många som inte jobbar på kontor har f.ö. radio på arbetsplatsen, som t.ex. lager eller sådana arbetsplatser.
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #28
    Minns på tal om det när Frölander simmade för OS-guld och vi hade radio genom telefonsystemet. Alla stod och lyssnade och helt plötsligt försöker en kund RINGA IN! Radiosändningen avbröts för ringsignalerna och panik uppstod (lätt överdrift). "Svara, för fan, så att vi får höra radion igen!"...
  16. 28
    Minns på tal om det när Frölander simmade för OS-guld och vi hade radio genom telefonsystemet. Alla stod och lyssnade och helt plötsligt försöker en kund RINGA IN! Radiosändningen avbröts för ringsignalerna och panik uppstod (lätt överdrift). "Svara, för fan, så att vi får höra radion igen!"...
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar