söker mammor runt kalmar/ öland
Träffas där ni bor
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    söker mammor runt kalmar/ öland

    Söker mammor runt kalmar/ öland som ska ha barn år 2018, jag ska h ai juli, tredje barnet, vore kul hitta lite nya vänner, fika, ingås, har bott här tre år snart. Skriv gärna
  2. 1
    söker mammor runt kalmar/ öland Söker mammor runt kalmar/ öland som ska ha barn år 2018, jag ska h ai juli, tredje barnet, vore kul hitta lite nya vänner, fika, ingås, har bott här tre år snart. Skriv gärna
  3. Medlem sedan
    Apr 2018
    #2
    Citat Ursprungligen postat av tova80 Visa inlägg
    Söker mammor runt kalmar/ öland som ska ha barn år 2018, jag ska h ai juli, tredje barnet, vore kul hitta lite nya vänner, fika, ingås, har bott här tre år snart. Skriv gärna
    Jag bor i Kalmar och är föräldraledig med Oskar som föddes i januari. Jag har en treårig som är på förskolan också. Vi har bott i Kalmar itvå år, så vi är också rätt nya i stan. Jag skulle gärna träffas tillsammans med barnen Hur gamla är dina barn, och var bor ni?
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av tova80 Visa inlägg
    Söker mammor runt kalmar/ öland som ska ha barn år 2018, jag ska h ai juli, tredje barnet, vore kul hitta lite nya vänner, fika, ingås, har bott här tre år snart. Skriv gärna
    Jag bor i Kalmar och är föräldraledig med Oskar som föddes i januari. Jag har en treårig som är på förskolan också. Vi har bott i Kalmar itvå år, så vi är också rätt nya i stan. Jag skulle gärna träffas tillsammans med barnen Hur gamla är dina barn, och var bor ni?
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Hej! jag har en dotter på 14 år, och en dotter på 11 år så mina barn är stora nu men har en släddis på g, beräknad i juli. Vi bor på öland, bodde i sthlm innan och har även bott i kalmar.Träffas gärna.
  6. 3
    Hej! jag har en dotter på 14 år, och en dotter på 11 år så mina barn är stora nu men har en släddis på g, beräknad i juli. Vi bor på öland, bodde i sthlm innan och har även bott i kalmar.Träffas gärna.
  7. Medlem sedan
    Dec 2023
    #4
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar