4 dagar innan mens, gravid?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2018
    #1

    4 dagar innan mens, gravid?

    Hej! Jag och min pojkvän hade sex exakt på äl och någon dag innan. Efter ungefär 6 dagar så började jag få lite molande värk i magen, dagen efter de så fick jag stickningar i vänstra äggstocken lite hela dagen och något litet dagen efter de. Sen slutade jag känna något alls förrän idag då det är 4 dagar kvar till Bim. Nu har den molande värken startat igen Fast lite intensivare, svullen om nedre magen, väldigt känslig i humöret, ont i huvudet och livmodertappen sitter väldigt högt upp och är helt bakotvänd. Även börjat få lite mer flytningar. Någon som haft likadant och plussat senare eller som känner igen sig i detta?
  2. 1
    4 dagar innan mens, gravid? Hej! Jag och min pojkvän hade sex exakt på äl och någon dag innan. Efter ungefär 6 dagar så började jag få lite molande värk i magen, dagen efter de så fick jag stickningar i vänstra äggstocken lite hela dagen och något litet dagen efter de. Sen slutade jag känna något alls förrän idag då det är 4 dagar kvar till Bim. Nu har den molande värken startat igen Fast lite intensivare, svullen om nedre magen, väldigt känslig i humöret, ont i huvudet och livmodertappen sitter väldigt högt upp och är helt bakotvänd. Även börjat få lite mer flytningar. Någon som haft likadant och plussat senare eller som känner igen sig i detta?
  3. Anonym
    #2
    Har du kollat igen? Jag fick mer flytningar när jag var gravid
  4. 2
    Har du kollat igen? Jag fick mer flytningar när jag var gravid
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar