Hittar inget seriöst....
Kärlek & relationer
  1. Medlem sedan
    Mar 2018
    #1

    Hittar inget seriöst....

    Har ni tjejor några tips på hur jag ska kunna gå vidare och börjar om med nån ny?
    På sistone har jag dejtat genom sexonline.nu och visst det funkar men träffar aldrig nån som vill något seriöst och mer än ha sex med mig. Var hitta ni era drömkillar? Kram
  2. 1
    Hittar inget seriöst.... Har ni tjejor några tips på hur jag ska kunna gå vidare och börjar om med nån ny?
    På sistone har jag dejtat genom sexonline.nu och visst det funkar men träffar aldrig nån som vill något seriöst och mer än ha sex med mig. Var hitta ni era drömkillar? Kram
  3. Anonym
    #2
    På jobbet
  4. 2
    På jobbet
  5. Anonym
    #3
    Prova någon vanlig detjingsajt eller dejtingapp, inte en som bara är inriktad på sex. Finns ju många, Tinder är väl det vanligaste just nu.
  6. 3
    Prova någon vanlig detjingsajt eller dejtingapp, inte en som bara är inriktad på sex. Finns ju många, Tinder är väl det vanligaste just nu.
  7. Medlem sedan
    Mar 2018
    #4
    Jag Rebecca möte min killen.på ix.nu porr chatt grym många män ungdomar . Han är 44 år och jr55 år och blev kär med engång. Kr
  8. 4
    Jag Rebecca möte min killen.på ix.nu porr chatt grym många män ungdomar . Han är 44 år och jr55 år och blev kär med engång. Kr
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar