50 och gravid ?
Försöker bli med barn
  1. Anonym
    #1

    50 och gravid ?

    Är det ens möjligt ???? Fattar ingenting, men har sedan i helgen så sjukt ont i nedre delen av ryggen. Lite i magen. Det hugger till då och då. Kan knappt gå. Det maler och maler hela tiden. Skulle det var så tänker jag att det blir säkert MF iaf med tanke på min ålder och att det är drf jag har så grymt ont. Isf är jag i v 7+2.
  2. 1
    50 och gravid ? Är det ens möjligt ???? Fattar ingenting, men har sedan i helgen så sjukt ont i nedre delen av ryggen. Lite i magen. Det hugger till då och då. Kan knappt gå. Det maler och maler hela tiden. Skulle det var så tänker jag att det blir säkert MF iaf med tanke på min ålder och att det är drf jag har så grymt ont. Isf är jag i v 7+2.
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #2
    Absolut möjligt om du fortfarande har ägglossning, däremot är risken att det inte är ett livsdugligt foster stor. Med tanke på din ålder så är det nog läge att uppsöka MVC för att kolla hur det egentligen är, för klimakteriebesvär kan ställa till det också
  4. 2
    Absolut möjligt om du fortfarande har ägglossning, däremot är risken att det inte är ett livsdugligt foster stor. Med tanke på din ålder så är det nog läge att uppsöka MVC för att kolla hur det egentligen är, för klimakteriebesvär kan ställa till det också
  5. Anonym
    #3
    Jo, tänker ta 1 test i helgen och beroende på vad jag får för resultat kontakta MVC på måndag. Känner att jag har grymt ont och tar det som 1 tecken på att allt då inte är som det ska iaf.
  6. 3
    Jo, tänker ta 1 test i helgen och beroende på vad jag får för resultat kontakta MVC på måndag. Känner att jag har grymt ont och tar det som 1 tecken på att allt då inte är som det ska iaf.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar