Har tiden stått stilla här?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Har tiden stått stilla här?

    Hej

    Har inte skrivit på några år här men visst känner man igen flera namn

    Flera grupper jag vad med i, är folk inte aktiva längre i. Har det blivit så på många sidor här?
    "Livet är inte en resa till graven med syftet att komma dit i en attraktiv och välbevarad kropp. Det handlar om att glida in sidlänges med en chokladkaka i ena handen, en flaska vin i den andra, fullständigt slutkörd, totalt utsliten, skrikande "Hoho, kan någon ge mig lift!"
  2. 1
    Har tiden stått stilla här? Hej

    Har inte skrivit på några år här men visst känner man igen flera namn

    Flera grupper jag vad med i, är folk inte aktiva längre i. Har det blivit så på många sidor här?
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #2
    Det är lite segt, men jag kämpar på och försöker hålla liv.

    Kul att se dig igen

    Vi har flyttat än en gång och sonen har flyttat hemifrån och pluggar i Luleå (130 mil från mor och far).

    Sambons killar, den ena är sambo, den andra nybliven singel, lever "ungkarsliv" dvs jobbar, festar och reser (den ena med sambo och den andra som singel)
  4. 2
    Det är lite segt, men jag kämpar på och försöker hålla liv.

    Kul att se dig igen

    Vi har flyttat än en gång och sonen har flyttat hemifrån och pluggar i Luleå (130 mil från mor och far).

    Sambons killar, den ena är sambo, den andra nybliven singel, lever "ungkarsliv" dvs jobbar, festar och reser (den ena med sambo och den andra som singel)
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Ja tyvärr...

    så har det blivit så segt här så man glömmer numera att titta in här. Det blir alltmer sällan.

    Kul att du tittade in här, gör gärna ett inhopp så ofta du kan...och vill förstås

    Jag minns dig, kul att se dig.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  6. 3
    Ja tyvärr... så har det blivit så segt här så man glömmer numera att titta in här. Det blir alltmer sällan.

    Kul att du tittade in här, gör gärna ett inhopp så ofta du kan...och vill förstås

    Jag minns dig, kul att se dig.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Tja, AFF är numera ett ensamt skepp utan kapten på ett öde hav. Kapten (redax alltså) har inte synts till på evigheter och inte ens svarat på anrop på minst två år. Vad kapten vill med sitt skepp, vart kursen är lagd och hur sjögången påverkar är därför okänt.

    Här på OÄF är det ungefär same old same old. Same old medlemmar klagar på stiltje och/eller trist stämning men gör själva absolut noll för att bidra till motsatsen. Same old medlemmar dyker in så fort utrymme att sprida brun dynga uppstår. Same old medlemmar visar tydligt sitt ogillande av same old andra medlemmar. Same old medlemmar försöker få lite snurr på diskussionerna emellanåt. O s v.

    Men hej på dig
  8. 4
    Tja, AFF är numera ett ensamt skepp utan kapten på ett öde hav. Kapten (redax alltså) har inte synts till på evigheter och inte ens svarat på anrop på minst två år. Vad kapten vill med sitt skepp, vart kursen är lagd och hur sjögången påverkar är därför okänt.

    Här på OÄF är det ungefär same old same old. Same old medlemmar klagar på stiltje och/eller trist stämning men gör själva absolut noll för att bidra till motsatsen. Same old medlemmar dyker in så fort utrymme att sprida brun dynga uppstår. Same old medlemmar visar tydligt sitt ogillande av same old andra medlemmar. Same old medlemmar försöker få lite snurr på diskussionerna emellanåt. O s v.

    Men hej på dig
  9. Medlem sedan
    Oct 2015
    #5
    Same old medlemmar bara sprider negativ energi också.
  10. 5
    Same old medlemmar bara sprider negativ energi också.
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Titta ett namn jag känner igen, fast det var länge sen. Kom tillbaka igen så vi får lite fart på sidan.
  12. 6
    Titta ett namn jag känner igen, fast det var länge sen. Kom tillbaka igen så vi får lite fart på sidan.
  13. cahouligan
    #7
    Och same old medlemmar dyker enbart in när det ges tillfälle att påpeka negativa saker. Men läser uppenbarligen annars också.
    Som jag ungefär, men kunde inte låta bli vid öppet mål s a s

    Och allvarligt talat alla ni andra, redax? Finns det någon mer som ens bryr sig om ett eventuellt redax? Det fungerar utmärkt utan tycker jag. Men vissa kanske behöver någon som håller handen, vad vet jag.
  14. 7
    Och same old medlemmar dyker enbart in när det ges tillfälle att påpeka negativa saker. Men läser uppenbarligen annars också.
    Som jag ungefär, men kunde inte låta bli vid öppet mål s a s

    Och allvarligt talat alla ni andra, redax? Finns det någon mer som ens bryr sig om ett eventuellt redax? Det fungerar utmärkt utan tycker jag. Men vissa kanske behöver någon som håller handen, vad vet jag.
  15. Medlem sedan
    Oct 2006
    #8
    Nej, inte direkt. Då hade det varit mer aktivitet.
    Det finns heller ingen moderering, inte som förut.
    Känner igen ditt nick iaf.

    Jag kikar in ibland antingen för att läsa eller för att fråga något, men med det färre antalet besökare följde också att ämnena är färre, inte samma blandning på folk och då heller inte på intressen utan det är mer same same.
    Förvånar mig att de har forumet kvar? Det kan ju inte generera så mkt reklamintäkter.
  16. 8
    Nej, inte direkt. Då hade det varit mer aktivitet.
    Det finns heller ingen moderering, inte som förut.
    Känner igen ditt nick iaf.

    Jag kikar in ibland antingen för att läsa eller för att fråga något, men med det färre antalet besökare följde också att ämnena är färre, inte samma blandning på folk och då heller inte på intressen utan det är mer same same.
    Förvånar mig att de har forumet kvar? Det kan ju inte generera så mkt reklamintäkter.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar