Swingers
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Nov 2017
    #1

    Swingers

    Hejsan!
    Jag och min kille är lite nyfikna på att prova på swinging. Då vi båda inte har gjort detta förut tänkte du prova på nätet först. Vi är medlemmar på swingersklubb.se och BC så får vi se vad som händer!

    Är det någon annan här som provat på swinging?
  2. 1
    Swingers Hejsan!
    Jag och min kille är lite nyfikna på att prova på swinging. Då vi båda inte har gjort detta förut tänkte du prova på nätet först. Vi är medlemmar på swingersklubb.se och BC så får vi se vad som händer!

    Är det någon annan här som provat på swinging?
  3. Medlem sedan
    Feb 2011
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Zaraj90 Visa inlägg
    Hejsan!
    Jag och min kille är lite nyfikna på att prova på swinging. Då vi båda inte har gjort detta förut tänkte du prova på nätet först. Vi är medlemmar på swingersklubb.se och BC så får vi se vad som händer!

    Är det någon annan här som provat på swinging?
    Aktiva sen 19 år. Ett trevlig och mysigt sätt att båda utveckla sitt sexliv och träffa nya vänner.
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Zaraj90 Visa inlägg
    Hejsan!
    Jag och min kille är lite nyfikna på att prova på swinging. Då vi båda inte har gjort detta förut tänkte du prova på nätet först. Vi är medlemmar på swingersklubb.se och BC så får vi se vad som händer!

    Är det någon annan här som provat på swinging?
    Aktiva sen 19 år. Ett trevlig och mysigt sätt att båda utveckla sitt sexliv och träffa nya vänner.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar