Barndomskärlek blir till kk/förhållande
Kärlek & relationer
  1. Medlem sedan
    May 2018
    #1

    Barndomskärlek blir till kk/förhållande

    Hjälp!
    Jag har börjar inleda ett kk förhållande med den killen jag var dödskär i när jag var liten, men då var han kär i min bästis. Och vi alla umgicks dagligen i flera år(5år-12år ca)
    Vi har riktigt grymt sex och vi är på samma våglängd när det gäller att utforska sexet och sånt.
    Men jag tror jag springer och blir kär i han igen. Kan det vara så att mina känslor jag hade för han när jag var liten har suttit i hela tiden? Har kollat hans fb vid några tillfällen under åren vi inte snackat. Är 28 nu så 16 år har vi inte pratar på.
    Ska jag prata med han om det eller vänta tills han tar upp att han börjar bli kär?
    Han ger mig signaler som att han vill mer. Men och andra sidan sa han i början när vi inledde detta att blir någon kär så avslutar vi de.
    Sen skriver han saker som ”du börjar bli en av mina bästa vänner” vad menar han med det?
    Sen vill han till lalandia med mig och mitt barn. Han vill till rom i två dagar med mig asså utan mitt barn.
    Vi pussas och kramas före imellan under och efter sexet.
    Vad vill han??
    Tacksam för svar
  2. 1
    Barndomskärlek blir till kk/förhållande Hjälp!
    Jag har börjar inleda ett kk förhållande med den killen jag var dödskär i när jag var liten, men då var han kär i min bästis. Och vi alla umgicks dagligen i flera år(5år-12år ca)
    Vi har riktigt grymt sex och vi är på samma våglängd när det gäller att utforska sexet och sånt.
    Men jag tror jag springer och blir kär i han igen. Kan det vara så att mina känslor jag hade för han när jag var liten har suttit i hela tiden? Har kollat hans fb vid några tillfällen under åren vi inte snackat. Är 28 nu så 16 år har vi inte pratar på.
    Ska jag prata med han om det eller vänta tills han tar upp att han börjar bli kär?
    Han ger mig signaler som att han vill mer. Men och andra sidan sa han i början när vi inledde detta att blir någon kär så avslutar vi de.
    Sen skriver han saker som ”du börjar bli en av mina bästa vänner” vad menar han med det?
    Sen vill han till lalandia med mig och mitt barn. Han vill till rom i två dagar med mig asså utan mitt barn.
    Vi pussas och kramas före imellan under och efter sexet.
    Vad vill han??
    Tacksam för svar
  3. Medlem sedan
    May 2018
    #2
    Tilllägg:
    Han vet inte om att han är min första kärlek när jag var liten.
  4. 2
    Tilllägg:
    Han vet inte om att han är min första kärlek när jag var liten.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar