Beambox
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2018
    #1

    Beambox

    Hej!

    Har nu funderat på att hyra ut min bostad en gång till och har några frågor angående förvaring av mina värdesaker, då jag har erfarenheter av att saker har gått sönder under uthyrningen.

    Jag har hittat en ny tjänst som heter Beambox och undrar vad ni tycker om det?

    Beambox lämnar lådorna så att du kan packa dina saker, sedan bokar du en upphämtning där dem hämtar lådorna. Man får sen en digital översikt över alla sina saker. Det kostar ju bara 49 kr/låda! Är inte det ett ganska så schysst erbjudande?

    Hemsida: Beambox

    Tacksam för svar!
  2. 1
    Beambox Hej!

    Har nu funderat på att hyra ut min bostad en gång till och har några frågor angående förvaring av mina värdesaker, då jag har erfarenheter av att saker har gått sönder under uthyrningen.

    Jag har hittat en ny tjänst som heter Beambox och undrar vad ni tycker om det?

    Beambox lämnar lådorna så att du kan packa dina saker, sedan bokar du en upphämtning där dem hämtar lådorna. Man får sen en digital översikt över alla sina saker. Det kostar ju bara 49 kr/låda! Är inte det ett ganska så schysst erbjudande?

    Hemsida: Beambox

    Tacksam för svar!
  3. Medlem sedan
    Mar 2017
    #2
    ...och det är inte ALLS så att du har något med företaget Beambox att göra..? ;-) Aff-folket har sina sidor, men sådant där brukar de inte gå på! :-D
    It's what you know that sets you apart
  4. 2
    ...och det är inte ALLS så att du har något med företaget Beambox att göra..? ;-) Aff-folket har sina sidor, men sådant där brukar de inte gå på! :-D
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar