Annons:
Gravidsnack
  1. Anonym

Gracid v5 inte många symtom, orolig

Hej! Bör jag vara orolig? Tror jag bör vara i vecka 5 ca. (6 (5+0) ) den 26 Maj 1-2 på veckoindikator clearblue och (samma typ av grav test) 29 Maj 2-3 veckor.

Typ inga gravtecken alls
  2. 1
    Gracid v5 inte många symtom, orolig Hej! Bör jag vara orolig? Tror jag bör vara i vecka 5 ca. (6 (5+0) ) den 26 Maj 1-2 på veckoindikator clearblue och (samma typ av grav test) 29 Maj 2-3 veckor.

Typ inga gravtecken alls
  3. Anonym
    Med min första så hade jag inga symtom förrän v 7-8, kan vara så olika så håller tummarna för att allt är som det ska
    Jag har själv gått in i v 5 (4+3) tror jag (har inte testat än) och har massa symtom men så är detta oxå min 11 påbörjade graviditet och om det går vägen blir det barn nr 5
  4. 2
    Med min första så hade jag inga symtom förrän v 7-8, kan vara så olika så håller tummarna för att allt är som det ska
    Jag har själv gått in i v 5 (4+3) tror jag (har inte testat än) och har massa symtom men så är detta oxå min 11 påbörjade graviditet och om det går vägen blir det barn nr 5
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar
annons

Faktabank

Artiklar och nyttig information

Annons:
Annons: