Gracid v5 inte många symtom, orolig
Gravidsnack
  1. Anonym
    #1

    Gracid v5 inte många symtom, orolig

    Hej! Bör jag vara orolig? Tror jag bör vara i vecka 5 ca. (6 (5+0) ) den 26 Maj 1-2 på veckoindikator clearblue och (samma typ av grav test) 29 Maj 2-3 veckor.

    Typ inga gravtecken alls
  2. 1
    Gracid v5 inte många symtom, orolig Hej! Bör jag vara orolig? Tror jag bör vara i vecka 5 ca. (6 (5+0) ) den 26 Maj 1-2 på veckoindikator clearblue och (samma typ av grav test) 29 Maj 2-3 veckor.

    Typ inga gravtecken alls
  3. Anonym
    #2
    Med min första så hade jag inga symtom förrän v 7-8, kan vara så olika så håller tummarna för att allt är som det ska
    Jag har själv gått in i v 5 (4+3) tror jag (har inte testat än) och har massa symtom men så är detta oxå min 11 påbörjade graviditet och om det går vägen blir det barn nr 5
  4. 2
    Med min första så hade jag inga symtom förrän v 7-8, kan vara så olika så håller tummarna för att allt är som det ska
    Jag har själv gått in i v 5 (4+3) tror jag (har inte testat än) och har massa symtom men så är detta oxå min 11 påbörjade graviditet och om det går vägen blir det barn nr 5
  5. Anonym
    #3
    Är själv i v5 just nu och har endast lite lätt ömmande bröst, annars inget annat. Verkar inte ovanligt.
  6. 3
    Är själv i v5 just nu och har endast lite lätt ömmande bröst, annars inget annat. Verkar inte ovanligt.
  7. Medlem sedan
    Apr 2018
    #4
    Det är så olika sånt.
    Jag märkte flera symptom redan innan mensen skulle ha börjat, men min syster upptäckte inte att hon var gravid förrän efter 4 månad :O.
    Så oroa dig inte, utan va glad så länge du slipper besvären.
  8. 4
    Det är så olika sånt.
    Jag märkte flera symptom redan innan mensen skulle ha börjat, men min syster upptäckte inte att hon var gravid förrän efter 4 månad :O.
    Så oroa dig inte, utan va glad så länge du slipper besvären.
  9. Medlem sedan
    Aug 2018
    #5
    Citat Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
    Hej! Bör jag vara orolig? Tror jag bör vara i vecka 5 ca. (6 (5+0) ) den 26 Maj 1-2 på veckoindikator clearblue och (samma typ av grav test) 29 Maj 2-3 veckor.

    Typ inga gravtecken alls
    Hej, jag är i vecka åtta och de enda symptom jag har är lätt ömma bröst och möjligen minimalt illamående ca en timme efter jag vaknat(inte varje dag).
    Jag tror inte att du behöver vara orolig ❤️
  10. 5
    Citat Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
    Hej! Bör jag vara orolig? Tror jag bör vara i vecka 5 ca. (6 (5+0) ) den 26 Maj 1-2 på veckoindikator clearblue och (samma typ av grav test) 29 Maj 2-3 veckor.

    Typ inga gravtecken alls
    Hej, jag är i vecka åtta och de enda symptom jag har är lätt ömma bröst och möjligen minimalt illamående ca en timme efter jag vaknat(inte varje dag).
    Jag tror inte att du behöver vara orolig ❤️
  11. Medlem sedan
    Jul 2018
    #6
    Hej,

    Verkar vara väldigt olika hur mycket symptom man känner av i början på sin graviditet. Jag började känna av symptomen ordentligt runt vecka 7-8, fick då ömma bröst och morgonillamående.

    Håller tummarna att allting är som det ska
  12. 6
    Hej,

    Verkar vara väldigt olika hur mycket symptom man känner av i början på sin graviditet. Jag började känna av symptomen ordentligt runt vecka 7-8, fick då ömma bröst och morgonillamående.

    Håller tummarna att allting är som det ska
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar