Egen lägenhet
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Egen lägenhet

    Då har jag flyttat in i min första egna lägenhet (bättre sent än aldrig)
    Ledsen över att det blev nödvändigt, men så lättad och stolt över att jag fixat detta!
    Hej förresten, det var några år sen jag hängde här!
    Förhoppningsvis har jag lärt av mina misstag och är lite klokare numer! Man kan ju hoppas i alla fall! 🙂
    ~ Det högsta är ej att falla utan att resa sig igen varje gång.
    /Kinesiskt ordspråk ~
    ~BF 2012-04-01~

    ---------------------------------------------------------------

  2. 1
    Egen lägenhet Då har jag flyttat in i min första egna lägenhet (bättre sent än aldrig)
    Ledsen över att det blev nödvändigt, men så lättad och stolt över att jag fixat detta!
    Hej förresten, det var några år sen jag hängde här!
    Förhoppningsvis har jag lärt av mina misstag och är lite klokare numer! Man kan ju hoppas i alla fall! 🙂
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Ja, man blir ju förhoppningsvis klokare. Hoppas att allt blir bra i den nya lägenheten och att vardagen blir lite lättare framöver.
  4. 2
    Ja, man blir ju förhoppningsvis klokare. Hoppas att allt blir bra i den nya lägenheten och att vardagen blir lite lättare framöver.
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Tack! ❤️
  6. 3
    Tack! ❤️
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Det blir bra skall du se!

    Grattis till lägenheten! Det är klart att du fixar det.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Det blir bra skall du se! Grattis till lägenheten! Det är klart att du fixar det.
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    Tack, ja jag tror detta blir riktigt bra! ��
    ~ Det högsta är ej att falla utan att resa sig igen varje gång.
    /Kinesiskt ordspråk ~
    ~BF 2012-04-01~

    ---------------------------------------------------------------

  10. 5
    Tack, ja jag tror detta blir riktigt bra! ��
  11. Medlem sedan
    Sep 2019
    #6
    Hej, tack för de fantastiska rekommendationerna. Men allt måste förberedas korrekt. När allt är din egen lägenhet den bästa bostaden, eftersom du själv skapar ditt eget utrymme, det enda jag inte gillar är att städa huset. Personligen använder jag alltid städtjänsten https://charme-stad.com/hemstadning/ i det här fallet. Jag gillar inte att städa hemma, men jag älskar också att alltid vara ren.
  12. 6
    Hej, tack för de fantastiska rekommendationerna. Men allt måste förberedas korrekt. När allt är din egen lägenhet den bästa bostaden, eftersom du själv skapar ditt eget utrymme, det enda jag inte gillar är att städa huset. Personligen använder jag alltid städtjänsten https://charme-stad.com/hemstadning/ i det här fallet. Jag gillar inte att städa hemma, men jag älskar också att alltid vara ren.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar