Är så svårt
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Jun 2018
    #1

    Är så svårt

    Hej på er. Är en kille som nyligen fyllt 30 som är sambo med min flickvän som också är 30 och vi har bott ihop i snart 4 år och där finns inget att klaga på från någons sida. Vi är tyvärr inga föräldrar än men tanken har varit uppe mer än en gång och jag vet med mig själv att jag känner mig redo och det gör även hon. Men så kommer vi till sängkammaren.. Finns inget att klaga på om man frågar mig hon har själv aldrig klagat på mig och vi har bra dialog alltid haft. Tog upp barnfrågan igen senast häromdagen men då säger hon att hon inte vill ha ännu och jag frågar varför och hon svarade då att hon hade velat uppleva en sak innan barn kommer in i bilden. Frågar vad och hon säger att ta in en till. Denna punkt kom som en chock då vi aldrig pratat om just det tidigare.
    Min fråga till er först och främst er tjejer/kvinnor är ska jag göra något åt detta?
    Mvh
  2. 1
    Är så svårt Hej på er. Är en kille som nyligen fyllt 30 som är sambo med min flickvän som också är 30 och vi har bott ihop i snart 4 år och där finns inget att klaga på från någons sida. Vi är tyvärr inga föräldrar än men tanken har varit uppe mer än en gång och jag vet med mig själv att jag känner mig redo och det gör även hon. Men så kommer vi till sängkammaren.. Finns inget att klaga på om man frågar mig hon har själv aldrig klagat på mig och vi har bra dialog alltid haft. Tog upp barnfrågan igen senast häromdagen men då säger hon att hon inte vill ha ännu och jag frågar varför och hon svarade då att hon hade velat uppleva en sak innan barn kommer in i bilden. Frågar vad och hon säger att ta in en till. Denna punkt kom som en chock då vi aldrig pratat om just det tidigare.
    Min fråga till er först och främst er tjejer/kvinnor är ska jag göra något åt detta?
    Mvh
  3. Anonym
    #2
    Frågan är väl hur seriöst det är att verkligen ta in en till. Det kanske räcker med att fantisera om vilken person detta skulle vara. Något som kan vara er hemlighet när ni är ute på krogen och att ni kan spana gemensamt, utan att göra verklighet av det. Alla sexfantasier behöver ju inte realiseras, utan en del mår bäst av att förbli fantasier...
  4. 2
    Frågan är väl hur seriöst det är att verkligen ta in en till. Det kanske räcker med att fantisera om vilken person detta skulle vara. Något som kan vara er hemlighet när ni är ute på krogen och att ni kan spana gemensamt, utan att göra verklighet av det. Alla sexfantasier behöver ju inte realiseras, utan en del mår bäst av att förbli fantasier...
  5. Medlem sedan
    Jun 2018
    #3
    Det är så sant som det är sagt. Det hela uppkom med att hon började bli mindre och mindre intresserad i sängen och så tar hon upp denna fråga. Fråga får man fritt fram men blev samtidigt överraskad då jag inte vet vad man ska svara om man aldrig varit i dem tankarna själv låter konstigt men jag som kille har aldrig varit i dem tankarna så jag blev paff. Tog det verkligen varken bra eller dåligt. Därför jag undrade om det hade varit bra eller inte att gjort detta för hennes skull om det nu är något hon saknar. Men då borde hon sagt något vi är öppna med allt -.-'
  6. 3
    Det är så sant som det är sagt. Det hela uppkom med att hon började bli mindre och mindre intresserad i sängen och så tar hon upp denna fråga. Fråga får man fritt fram men blev samtidigt överraskad då jag inte vet vad man ska svara om man aldrig varit i dem tankarna själv låter konstigt men jag som kille har aldrig varit i dem tankarna så jag blev paff. Tog det verkligen varken bra eller dåligt. Därför jag undrade om det hade varit bra eller inte att gjort detta för hennes skull om det nu är något hon saknar. Men då borde hon sagt något vi är öppna med allt -.-'
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar