Planners/kalendrar
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jun 2018
    #1

    Planners/kalendrar

    Tänker att det finns många på detta forum som är intresserade av planners, och att dokumentera och reflektera över sin tid. Ni som använder planners, (fysiska kalendrar) vilka använder ni?
    Jag och min samarbetspartner håller på att utveckla en ny kalender och är väldigt spända på att höra vad ni efterfrågar. Vi har jobbat fram en enkät för att lättare kunna sammanställa svar, och skulle bli väldigt glada om ni vill svara. Här är ett jättebra tillfälle att påverka hur denna nya produkt ska se ut.
    Vad saknar ni, och hur vill ni att er perfekta kalender ska se ut för att funka bäst i er vardag? Tack snälla på förhand!

    https://docs.google.com/forms/d/e/1F...rm?usp=sf_link
  2. 1
    Planners/kalendrar Tänker att det finns många på detta forum som är intresserade av planners, och att dokumentera och reflektera över sin tid. Ni som använder planners, (fysiska kalendrar) vilka använder ni?
    Jag och min samarbetspartner håller på att utveckla en ny kalender och är väldigt spända på att höra vad ni efterfrågar. Vi har jobbat fram en enkät för att lättare kunna sammanställa svar, och skulle bli väldigt glada om ni vill svara. Här är ett jättebra tillfälle att påverka hur denna nya produkt ska se ut.
    Vad saknar ni, och hur vill ni att er perfekta kalender ska se ut för att funka bäst i er vardag? Tack snälla på förhand!

    https://docs.google.com/forms/d/e/1F...rm?usp=sf_link
  3. Medlem sedan
    Jul 2018
    #2
    Min man och jag bestämde mig för att göra större reparationer i lägenheten, men vi var tvungna att översätta möblerna. Därför vände vi oss till flyttfirman Stokholm som tillhandahåller sådana tjänster. De kom snabbt och tog bort överflödiga möbler så att vi kunde göra reparationer. Ett mycket bra företag som vi fortfarande kommer att ta itu med.
  4. 2
    Min man och jag bestämde mig för att göra större reparationer i lägenheten, men vi var tvungna att översätta möblerna. Därför vände vi oss till flyttfirman Stokholm som tillhandahåller sådana tjänster. De kom snabbt och tog bort överflödiga möbler så att vi kunde göra reparationer. Ett mycket bra företag som vi fortfarande kommer att ta itu med.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar