Kondomer försvinner !
Kärlek & relationer
  1. Anonym
    #1

    Kondomer försvinner !

    Min kille hade kondomer hemma som legat på ett speciellt ställe under hela våran relation.. dom använde vi aldrig utan det är gamla. Det var ett helt paket plus några extra.
    Dom har alltså legat där orörda i 1år.
    Sedan åkte jag iväg några dagar och när jag kom hem var det 7 borta. Och självaste förpackningen var slängd. Så det fanns bara 3 kvar av 10!
    När jag sedan skall tvätta hans byxor så hittar jag 7 stycken i brallorna.
    Meddelar att jag hittat dom, men får ingen mer respons än ”jaha haha”

    Tiden går och nu är vi särbos.
    Och senast jag var där upptäckte jag att det bara är 3 kvar denna gång.

    Hur vanligt är det att man runkar med kondom när man är 30+? Eller är jag helt blind och inte fattar att han är otrogen?
    Detta är en person som aldrig skulle erkänna otrohet.. men hur fasen tar jag reda på om det stämmer 😞

    Vad hade ni gjort??
  2. 1
    Kondomer försvinner ! Min kille hade kondomer hemma som legat på ett speciellt ställe under hela våran relation.. dom använde vi aldrig utan det är gamla. Det var ett helt paket plus några extra.
    Dom har alltså legat där orörda i 1år.
    Sedan åkte jag iväg några dagar och när jag kom hem var det 7 borta. Och självaste förpackningen var slängd. Så det fanns bara 3 kvar av 10!
    När jag sedan skall tvätta hans byxor så hittar jag 7 stycken i brallorna.
    Meddelar att jag hittat dom, men får ingen mer respons än ”jaha haha”

    Tiden går och nu är vi särbos.
    Och senast jag var där upptäckte jag att det bara är 3 kvar denna gång.

    Hur vanligt är det att man runkar med kondom när man är 30+? Eller är jag helt blind och inte fattar att han är otrogen?
    Detta är en person som aldrig skulle erkänna otrohet.. men hur fasen tar jag reda på om det stämmer 😞

    Vad hade ni gjort??
  3. Anonym
    #2
    Jag runkade med kondom förut och sambon hittade kondompapper. Hon blev väldigt ledsen och misstänkte otrohet vilket jag aldrig har varit. Jag kan säga att varje dag vi inte ligger runkar jag. Vissa tycker det är skönt att runka med kondom. Det är ju bara du som kan avgöra om du litar på honom. Fråga varför han har kondomer i fickan bara och berätta att du inte kan hjälpa att undra. Vill han bara lyxrunka är de okej får du väl säga.
  4. 2
    Jag runkade med kondom förut och sambon hittade kondompapper. Hon blev väldigt ledsen och misstänkte otrohet vilket jag aldrig har varit. Jag kan säga att varje dag vi inte ligger runkar jag. Vissa tycker det är skönt att runka med kondom. Det är ju bara du som kan avgöra om du litar på honom. Fråga varför han har kondomer i fickan bara och berätta att du inte kan hjälpa att undra. Vill han bara lyxrunka är de okej får du väl säga.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar