Min man skilde sig och är nu gravid
Separation
  1. Medlem sedan
    Jul 2018
    #1

    Min man skilde sig och är nu gravid

    skulle behöva lite stöd här har varit gift i snart ett år och våran relation började inte så bra. Det har varit mycket händelser som har tröttnat ut mig. Käns som jag inte har någonting att erbjuda efter ett tredje förhållande (långvarit) men efter allt så bestämde han sig för att skiljas antagligen för han träffat någon annan under tiden vi inte bodde ihop. Känner mig både arg besviken och extremt ledsen och utnyttjad Och några dagar därpå fick jag veta att jag är gravid och att han har ev utvisningsbeslut. Och förstår att han är desperat och tar till alla medel för att stanna. Men mår bara dåligt och har ingen att vända mig till eller prata med. Vet ej om jag klarar detta igen och ska nog vara ensam i några år igen då jag har två barn att ta hand om och behöver en mamma som orkar med. Någon annan som känt sig helt utbränd pga relationer? Och vad har ni kunnat gjort för att finna tillbaka er själva?
  2. 1
    Min man skilde sig och är nu gravid skulle behöva lite stöd här har varit gift i snart ett år och våran relation började inte så bra. Det har varit mycket händelser som har tröttnat ut mig. Käns som jag inte har någonting att erbjuda efter ett tredje förhållande (långvarit) men efter allt så bestämde han sig för att skiljas antagligen för han träffat någon annan under tiden vi inte bodde ihop. Känner mig både arg besviken och extremt ledsen och utnyttjad Och några dagar därpå fick jag veta att jag är gravid och att han har ev utvisningsbeslut. Och förstår att han är desperat och tar till alla medel för att stanna. Men mår bara dåligt och har ingen att vända mig till eller prata med. Vet ej om jag klarar detta igen och ska nog vara ensam i några år igen då jag har två barn att ta hand om och behöver en mamma som orkar med. Någon annan som känt sig helt utbränd pga relationer? Och vad har ni kunnat gjort för att finna tillbaka er själva?
  3. Anonym
    #2
    Du har två barn sedan förr som borde vara din prio 1, och du ger dig in med en illegal invandrare som antagligen bara vill leva på våra bidragssystem? Och som har Gud vet vilka värderingar och idéer om kvinnans ställning, tvångsäktenskap, oskuldskontroller, hedersmord o.s.v.. För jag gissar att det inte är en amerikan du har varit gift med... Och sedan skyddar du dig inte ens ordentligt mot ny graviditet? Jag kan tyvärr bara säga "som man bäddar får man ligga"...
  4. 2
    Du har två barn sedan förr som borde vara din prio 1, och du ger dig in med en illegal invandrare som antagligen bara vill leva på våra bidragssystem? Och som har Gud vet vilka värderingar och idéer om kvinnans ställning, tvångsäktenskap, oskuldskontroller, hedersmord o.s.v.. För jag gissar att det inte är en amerikan du har varit gift med... Och sedan skyddar du dig inte ens ordentligt mot ny graviditet? Jag kan tyvärr bara säga "som man bäddar får man ligga"...
  5. Medlem sedan
    Jul 2018
    #3
    Hur kan du veta att hon vart gift med en illegal invandrare?
    Det du skriver va ngt av det värsta jag läst.
    Till dig som är gravid, kvill å orkar du behålla Barney är det starkt gjort
    Jag har själv uppfostrat 3 barn och det tredje blev jag gravid med när jag hade spiral.
    Mina barn har aldrig haft ngn bra kontsmed sin pappa och det har inget med att göra att han inte är född i Sverige
    Jag önskar dig lycka till
  6. 3
    Hur kan du veta att hon vart gift med en illegal invandrare?
    Det du skriver va ngt av det värsta jag läst.
    Till dig som är gravid, kvill å orkar du behålla Barney är det starkt gjort
    Jag har själv uppfostrat 3 barn och det tredje blev jag gravid med när jag hade spiral.
    Mina barn har aldrig haft ngn bra kontsmed sin pappa och det har inget med att göra att han inte är född i Sverige
    Jag önskar dig lycka till
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar