Dagens tips
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Dagens tips

    Pommes frites får bättre sting av att man häller salt på dem än socker. Jaja, man lär så länge man lever.

    Har ni några nya erfarenheter att dela med er av?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Dagens tips Pommes frites får bättre sting av att man häller salt på dem än socker. Jaja, man lär så länge man lever.

    Har ni några nya erfarenheter att dela med er av?
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Christopher Visa inlägg
    Pommes frites får bättre sting av att man häller salt på dem än socker. Jaja, man lär så länge man lever.

    Har ni några nya erfarenheter att dela med er av?
    Öh, va?
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Christopher Visa inlägg
    Pommes frites får bättre sting av att man häller salt på dem än socker. Jaja, man lär så länge man lever.

    Har ni några nya erfarenheter att dela med er av?
    Öh, va?
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    En inte helt ny erfarenhet men har konstaterat tidigare att det inte är lämpligt att byta ut kanel mot malen muskotnöt till filen.
    Det ser likadant ut men smakar inte det minsta bra.
  6. 3
    En inte helt ny erfarenhet men har konstaterat tidigare att det inte är lämpligt att byta ut kanel mot malen muskotnöt till filen.
    Det ser likadant ut men smakar inte det minsta bra.
  7. Medlem sedan
    Jan 2014
    #4
    Nu fattar jag. Ha ha ha. Ja ja man lär sig den hårda vägen.
  8. 4
    Nu fattar jag. Ha ha ha. Ja ja man lär sig den hårda vägen.
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Se där

    Nu är jag ingen älskare av fil från början, men det låter onekligen som om kanel vore bättre. Jag kan ju tänka mig effekten på risgrynsgröt, som jag brukar strö kanel på!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 5
    Se där Nu är jag ingen älskare av fil från början, men det låter onekligen som om kanel vore bättre. Jag kan ju tänka mig effekten på risgrynsgröt, som jag brukar strö kanel på!
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Kan inte heller rekommendera kryddpeppar på filen. Upplevelsen är från typ 1978 och sitter i än.
  12. 6
    Kan inte heller rekommendera kryddpeppar på filen. Upplevelsen är från typ 1978 och sitter i än.
  13. Medlem sedan
    Oct 2006
    #7
    Nej, den är inte färsk, men jag rekommenderar inte ett par tsk kanel på pastasallad istället för tomatkrydda.

    Och, jag rekommenderar inte morfintabletter mot migrän.

    I första fallet, rekommenderas att man tittar noggrannare på kryddburken, i andra fallet rekommenderas att man lyser med ficklampa på medicinasken när man inte tål taklampa pga migränen, istället för att tänka "röd och vit ask är ju naproxen". För det var det inte, det var mannens Oxynorm (eller Oxycontin, minns inte, när hans lårmuskel släppt iaf).
    Blev yr och fick blodtrycksfall, men migränen bet det inte på.
    Dubbel-fail.
  14. 7
    Nej, den är inte färsk, men jag rekommenderar inte ett par tsk kanel på pastasallad istället för tomatkrydda.

    Och, jag rekommenderar inte morfintabletter mot migrän.

    I första fallet, rekommenderas att man tittar noggrannare på kryddburken, i andra fallet rekommenderas att man lyser med ficklampa på medicinasken när man inte tål taklampa pga migränen, istället för att tänka "röd och vit ask är ju naproxen". För det var det inte, det var mannens Oxynorm (eller Oxycontin, minns inte, när hans lårmuskel släppt iaf).
    Blev yr och fick blodtrycksfall, men migränen bet det inte på.
    Dubbel-fail.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar