En dag med bebis
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Jul 2018
    #1

    En dag med bebis

    Jag undrar hur en vanlig dag med era bebisar ser ut?
    Känner mig så vilsen och aldrig umgåts eller haft intresssen för bebisar innan min lilla, som nu är 7 månader.
    Mvh
  2. 1
    En dag med bebis Jag undrar hur en vanlig dag med era bebisar ser ut?
    Känner mig så vilsen och aldrig umgåts eller haft intresssen för bebisar innan min lilla, som nu är 7 månader.
    Mvh
  3. Medlem sedan
    Aug 2019
    #2
    Nu är jag väldigt sen på att svara, men bättre sent än aldrig som man brukar säga.

    Bebisar sover ju oerhört mycket, så en stor del av tiden går till det - framförallt när de är som minst.

    En favorit är att lägga en tjock och mjuk filt på golvet och ligga där och leka med bebisen med skallror, en bomull (gjord av bomull eller annat lätt tyg) osv.

    Är man oerfaren så övertänker man det ofta för mycket. Bebisen är ny till världen och dig, allt du behöver göra är att grimasera för att barnet ska skratta och underhållas. Rulla en boll till honom eller honom och bebisens nyfikenhet och intresse är maximerad. :-)
    Jag skriver på Barnfamilj.nu om föräldraskap, barn och familjeliv.
  4. 2
    Nu är jag väldigt sen på att svara, men bättre sent än aldrig som man brukar säga.

    Bebisar sover ju oerhört mycket, så en stor del av tiden går till det - framförallt när de är som minst.

    En favorit är att lägga en tjock och mjuk filt på golvet och ligga där och leka med bebisen med skallror, en bomull (gjord av bomull eller annat lätt tyg) osv.

    Är man oerfaren så övertänker man det ofta för mycket. Bebisen är ny till världen och dig, allt du behöver göra är att grimasera för att barnet ska skratta och underhållas. Rulla en boll till honom eller honom och bebisens nyfikenhet och intresse är maximerad. :-)
  5. Illimbius
    #3
    JÄTTESEN
  6. 3
    JÄTTESEN
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar