Blir inte många
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Blir inte många

    Knop gjorda här. Planen på min andra del av ledigheten var att röja barnens rum och ett annat gästrum där den ena ska flytta in eftet omtapetsering. Erkänner att jag inte gjort ett endaste dugg! Min tidsplan spricker helt klart!
    I dag har vi mätt upp 32 grader ute så dagen tillbringades på stranden. I vattnet var det 26 grader !

    Så hur har ni andra det i sommarsverige?
  2. 1
    Blir inte många Knop gjorda här. Planen på min andra del av ledigheten var att röja barnens rum och ett annat gästrum där den ena ska flytta in eftet omtapetsering. Erkänner att jag inte gjort ett endaste dugg! Min tidsplan spricker helt klart!
    I dag har vi mätt upp 32 grader ute så dagen tillbringades på stranden. I vattnet var det 26 grader !

    Så hur har ni andra det i sommarsverige?
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #2

    Kommit hem från stugan

    Citat Ursprungligen postat av mandelblomma Visa inlägg
    Knop gjorda här. Planen på min andra del av ledigheten var att röja barnens rum och ett annat gästrum där den ena ska flytta in eftet omtapetsering. Erkänner att jag inte gjort ett endaste dugg! Min tidsplan spricker helt klart!
    I dag har vi mätt upp 32 grader ute så dagen tillbringades på stranden. I vattnet var det 26 grader !

    Så hur har ni andra det i sommarsverige?
    Och bara varit. Träffat vänner (sedan 45 år), nu tre veckor kvar på semestern.
  4. 2
    Kommit hem från stugan
    Citat Ursprungligen postat av mandelblomma Visa inlägg
    Knop gjorda här. Planen på min andra del av ledigheten var att röja barnens rum och ett annat gästrum där den ena ska flytta in eftet omtapetsering. Erkänner att jag inte gjort ett endaste dugg! Min tidsplan spricker helt klart!
    I dag har vi mätt upp 32 grader ute så dagen tillbringades på stranden. I vattnet var det 26 grader !

    Så hur har ni andra det i sommarsverige?
    Och bara varit. Träffat vänner (sedan 45 år), nu tre veckor kvar på semestern.
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3
    Inte heller här händer det mycket! Detta är vår första semestervecka och vi tänkte åka runt i Europa, men just nu är det för varmt och vi har en kanin som det är varmt åt (är svart!), skulle varit hon kaninvakt men det funkar inte just nu pga värmen.
    Jag är just nu nöjd att vara hemma, bada och 'bara' ta det lugnt.
  6. 3
    Inte heller här händer det mycket! Detta är vår första semestervecka och vi tänkte åka runt i Europa, men just nu är det för varmt och vi har en kanin som det är varmt åt (är svart!), skulle varit hon kaninvakt men det funkar inte just nu pga värmen.
    Jag är just nu nöjd att vara hemma, bada och 'bara' ta det lugnt.
  7. Medlem sedan
    Nov 1998
    #4
    Vi har flyttat ner i källaren.
  8. 4
    Vi har flyttat ner i källaren.
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Tredje dagen på jobbet efter kort semester (två veckor). Det känns dock som att det varit längre semester än så eftersom man kunde njuta av härliga eftermiddagar och kvällar redan innan...

    Vi brukar ställa väldigt små krav på oss själva under sommaren. SKULLE kunna vara bra om vi städar ur garaget, men orkar vi inte så orkar vi inte...

    I augusti ska vi åka ner till Spanien för att hämta hem sonen som igår flög ner för att ha lite "privatspråkresa" hos släktingar i Valencia. Vi har inte pratat spanska hemma, så det är bara två års skolspanska i grunden för stackarn...
  10. 5
    Tredje dagen på jobbet efter kort semester (två veckor). Det känns dock som att det varit längre semester än så eftersom man kunde njuta av härliga eftermiddagar och kvällar redan innan...

    Vi brukar ställa väldigt små krav på oss själva under sommaren. SKULLE kunna vara bra om vi städar ur garaget, men orkar vi inte så orkar vi inte...

    I augusti ska vi åka ner till Spanien för att hämta hem sonen som igår flög ner för att ha lite "privatspråkresa" hos släktingar i Valencia. Vi har inte pratat spanska hemma, så det är bara två års skolspanska i grunden för stackarn...
  11. Medlem sedan
    Sep 2003
    #6
    Kom hem från en dryg veckas mini-tågluff i Europa häromdagen. Efter det har vi bara packat upp, tvättat och planlöst drällt runt här hemma. Det tänker vi fortsätta med i två veckor till. Eventuellt städar vi på vinden men inte om det fortsätter att vara så här varmt!
  12. 6
    Kom hem från en dryg veckas mini-tågluff i Europa häromdagen. Efter det har vi bara packat upp, tvättat och planlöst drällt runt här hemma. Det tänker vi fortsätta med i två veckor till. Eventuellt städar vi på vinden men inte om det fortsätter att vara så här varmt!
  13. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #7

    Gömmer mig i källaren

    Jag flydde hettan genom att fara till bergen (Nej, inte de skånska utan de österrikiska).
    På 1500-2000 m blir det inte outhärdligt varmt.

    Väl hemkommen försöker jag fly från hettan genom att gå ner i källaren, där är det uthärdligt. Just idag var det iofs helt OK på förmiddagen så jag traskade in till Lund. 14 km påstod telefonen. Jag tog bussen hem... Då hade dete dessutom blivit varmare.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  14. 7
    Gömmer mig i källaren Jag flydde hettan genom att fara till bergen (Nej, inte de skånska utan de österrikiska).
    På 1500-2000 m blir det inte outhärdligt varmt.

    Väl hemkommen försöker jag fly från hettan genom att gå ner i källaren, där är det uthärdligt. Just idag var det iofs helt OK på förmiddagen så jag traskade in till Lund. 14 km påstod telefonen. Jag tog bussen hem... Då hade dete dessutom blivit varmare.
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8

    Suuupervarmt.

    Frågan är mer om man överlever detta.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  16. 8
    Suuupervarmt. Frågan är mer om man överlever detta.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar