Hur vet man när man borde lämna
Kärlek & relationer
  1. Anonym
    #1

    Hur vet man när man borde lämna

    Jag och min sambo har en 1.5 åring och har det senaste året inte haft det bra I relationen. Vi bråkar om allt möjligt, uppfostran, sex, kommunication. Jag känner mig helt utmattad och orkar inte diskutera mer, vill inte bli ensam förälder och ta hans son ifrån honom (från att se honom varje dag) men jag vet inte hur jag ska få tillbaka viljan att prata och jobba på relationen. Borde jag bara ge upp och flytta ut eller blir det bättre som alla säger till mig?
  2. 1
    Hur vet man när man borde lämna Jag och min sambo har en 1.5 åring och har det senaste året inte haft det bra I relationen. Vi bråkar om allt möjligt, uppfostran, sex, kommunication. Jag känner mig helt utmattad och orkar inte diskutera mer, vill inte bli ensam förälder och ta hans son ifrån honom (från att se honom varje dag) men jag vet inte hur jag ska få tillbaka viljan att prata och jobba på relationen. Borde jag bara ge upp och flytta ut eller blir det bättre som alla säger till mig?
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Tyvärr får ni nog bita i det sura äpplet och sätta er ner och prata igenom allt. Kanske känner han likadant. Kolla fördelar/nackdelar i förhållandet. Kanske hade det varit bättre om ni delade på er om det är så att ni även bråkar framför barnet. Barn känner av situationer och spänningar i luften bättre än vad vi vuxna tror. Dock hoppas jag att det löser sig för er och att ni kan fortsätta leva ihop.
  4. 2
    Tyvärr får ni nog bita i det sura äpplet och sätta er ner och prata igenom allt. Kanske känner han likadant. Kolla fördelar/nackdelar i förhållandet. Kanske hade det varit bättre om ni delade på er om det är så att ni även bråkar framför barnet. Barn känner av situationer och spänningar i luften bättre än vad vi vuxna tror. Dock hoppas jag att det löser sig för er och att ni kan fortsätta leva ihop.
  5. Medlem sedan
    Sep 2018
    #3
    Hej!

    Jag arbetar med en programidé där vi just nu söker seriösa kärlekspar som inte upplever att deras relation fungerar som den ska. Som behöver göra en förändring. Som kanske vill ha experthjälp på vad det är som saknas? Just nu är det bara en programidé som vi kommer spela in en pilot på och vi vill gärna komma i kontakt med par som kan berätta om sina relationsproblem. Detta kommer givetvis ske med största respekt för paren. Kontakta [email protected] vid intresse, eller mer information.
  6. 3
    Hej!

    Jag arbetar med en programidé där vi just nu söker seriösa kärlekspar som inte upplever att deras relation fungerar som den ska. Som behöver göra en förändring. Som kanske vill ha experthjälp på vad det är som saknas? Just nu är det bara en programidé som vi kommer spela in en pilot på och vi vill gärna komma i kontakt med par som kan berätta om sina relationsproblem. Detta kommer givetvis ske med största respekt för paren. Kontakta [email protected] vid intresse, eller mer information.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar