Garage
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Garage

    Ni som har garage, hur ofta städar ni garaget?

    Vårt garage är en mellanlagringsplats för loppisprylar som ska till vår loppis.
    Igår fick vi tummen ur och städade, då vi samlade ihop alla loppisprylar och körde iväg skräp som blivit kvar.
    Dock vet jag inte när vi ska ha loppis då det är för varmt just nu.

    Vart gör ni av era tomkartonger innan ni kör iväg dom?
  2. 1
    Garage Ni som har garage, hur ofta städar ni garaget?

    Vårt garage är en mellanlagringsplats för loppisprylar som ska till vår loppis.
    Igår fick vi tummen ur och städade, då vi samlade ihop alla loppisprylar och körde iväg skräp som blivit kvar.
    Dock vet jag inte när vi ska ha loppis då det är för varmt just nu.

    Vart gör ni av era tomkartonger innan ni kör iväg dom?
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #2

    Inget garage

    Citat Ursprungligen postat av KarolinaA Visa inlägg
    Ni som har garage, hur ofta städar ni garaget?

    Vårt garage är en mellanlagringsplats för loppisprylar som ska till vår loppis.
    Igår fick vi tummen ur och städade, då vi samlade ihop alla loppisprylar och körde iväg skräp som blivit kvar.
    Dock vet jag inte när vi ska ha loppis då det är för varmt just nu.

    Vart gör ni av era tomkartonger innan ni kör iväg dom?
    Men försöker städa förrådet någon gång per år. Kartonger viks ihop innan de slängs
  4. 2
    Inget garage
    Citat Ursprungligen postat av KarolinaA Visa inlägg
    Ni som har garage, hur ofta städar ni garaget?

    Vårt garage är en mellanlagringsplats för loppisprylar som ska till vår loppis.
    Igår fick vi tummen ur och städade, då vi samlade ihop alla loppisprylar och körde iväg skräp som blivit kvar.
    Dock vet jag inte när vi ska ha loppis då det är för varmt just nu.

    Vart gör ni av era tomkartonger innan ni kör iväg dom?
    Men försöker städa förrådet någon gång per år. Kartonger viks ihop innan de slängs
  5. Medlem sedan
    Jul 2018
    #3
    I mitt garage står min bil. Men i förrådet och mitt sovrum just nu samlas allt som ska säljas på loppis. Tänkte börja på allvar nu med att lägga ut det på facebooksidor. De tomma kartonger jag får över kommer vikas ihop och vikas upp när de behöver fyllas med nya saker som ska rensas ut ur mitt hem.
  6. 3
    I mitt garage står min bil. Men i förrådet och mitt sovrum just nu samlas allt som ska säljas på loppis. Tänkte börja på allvar nu med att lägga ut det på facebooksidor. De tomma kartonger jag får över kommer vikas ihop och vikas upp när de behöver fyllas med nya saker som ska rensas ut ur mitt hem.
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Man behöver en skräpkammare

    Definitionen på en sådan är val att den inte röjs ut särskilt ofta alls...
    Jag har carport, inte garage, men nog har jag en skräpkammare alltid i källaren. Den kommer att röjas den dag jag flyttar härifrån.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Man behöver en skräpkammare Definitionen på en sådan är val att den inte röjs ut särskilt ofta alls...
    Jag har carport, inte garage, men nog har jag en skräpkammare alltid i källaren. Den kommer att röjas den dag jag flyttar härifrån.
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Rensade ur garaget i söndags då det var molnigt en stund. Då lyfte jag i lådor jag ställde där senast jag röjde, dvs innan vi byggde ut huset 2010. Då hade vi bott i huset i tio år. Ungefärlig intervall verkar vara 8-10 år med andra ord
  10. 5
    Rensade ur garaget i söndags då det var molnigt en stund. Då lyfte jag i lådor jag ställde där senast jag röjde, dvs innan vi byggde ut huset 2010. Då hade vi bott i huset i tio år. Ungefärlig intervall verkar vara 8-10 år med andra ord
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6
    Inte så ofta som vi skulle behöva. Min man bli mer och mer ekorre så det finns MYCKET saker! MEN vi använder det som garage på kallare halvåret.
  12. 6
    Inte så ofta som vi skulle behöva. Min man bli mer och mer ekorre så det finns MYCKET saker! MEN vi använder det som garage på kallare halvåret.
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7

    I stort sett aldrig, vi skulle...

    behöva slänga allt egentligen. Tyvärr blir det för mycket grejer så orkar man inte ta tag i det.
    Loppis fattar jag inte att folk orkar hålla på med. Tycker inte det är värt besväret. Jag slänger.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  14. 7
    I stort sett aldrig, vi skulle... behöva slänga allt egentligen. Tyvärr blir det för mycket grejer så orkar man inte ta tag i det.
    Loppis fattar jag inte att folk orkar hålla på med. Tycker inte det är värt besväret. Jag slänger.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar