Tillbaka i ekorrhjulet då - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2018
    #21
    Hur har sommaren varit för er då?
    Underbar. Den bästa sommaren sedan jag var barn.

    Har ni lidit eller njutit av värmen?
    Inte alls. Jag har bara njutit. Vi har AC både i lägenheten i stan liksom i mina föräldrars fastighet på Öland.

    Hur hanterade ni grillförbudet?
    Är ingen större fantast av grillad mat eller ska sanningen fram så kan jag inte grilla. Mitt x är däremot ett proffs på grillning och han har nog sörjt större delen av sommaren.

    Min favorit är för övrigt helgrillad spädgris men då får jag åka hem till mina föräldrar för sådana delikatesser.


    Accepterade utan större trauman eller gick världen under?
    Ja!

    Många bad?
    Jag har inte badat så mycket sedan jag var barn. Har varit hos mina föräldrar hela sommaren på Öland. Inte en enda giftalge i sikte.

    Varit ledig eller arbetat den senaste månaden?
    Varit ledig sedan slutet av maj. UNDERBART!!! OBS INTE ARBETSLÖS utan just LEDIG!

    Många besök eller lugnt och stilla?
    Lugnt och stilla på Öland hur nu lugnt och stilla det blir där.
  2. 21
    Hur har sommaren varit för er då?
    Underbar. Den bästa sommaren sedan jag var barn.

    Har ni lidit eller njutit av värmen?
    Inte alls. Jag har bara njutit. Vi har AC både i lägenheten i stan liksom i mina föräldrars fastighet på Öland.

    Hur hanterade ni grillförbudet?
    Är ingen större fantast av grillad mat eller ska sanningen fram så kan jag inte grilla. Mitt x är däremot ett proffs på grillning och han har nog sörjt större delen av sommaren.

    Min favorit är för övrigt helgrillad spädgris men då får jag åka hem till mina föräldrar för sådana delikatesser.


    Accepterade utan större trauman eller gick världen under?
    Ja!

    Många bad?
    Jag har inte badat så mycket sedan jag var barn. Har varit hos mina föräldrar hela sommaren på Öland. Inte en enda giftalge i sikte.

    Varit ledig eller arbetat den senaste månaden?
    Varit ledig sedan slutet av maj. UNDERBART!!! OBS INTE ARBETSLÖS utan just LEDIG!

    Många besök eller lugnt och stilla?
    Lugnt och stilla på Öland hur nu lugnt och stilla det blir där.
  3. Medlem sedan
    Dec 2023
    #22
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar